پیام سپاهان
مدیر دفتر هیات نظارت شورای نگهبان در کاشان:
دفاع مقدس نمونه واقعی از تبلور بصیرت است
دوشنبه 1 مهر 1398 - 17:51:20
پیام سپاهان - کاشان - مدیر دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در کاشان با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه واقعی از تبلور بصیرت است، گفت: پیروی از ولی فقیه باید بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی صبح دوشنبه در جمع ناظران شورای نگهبان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دنیا طلبی یکی از عواملی است که باعث شده است هیچ کس به غیر از 72 نفر از یارانشان با امام حسین (ع) بیعت نکند در حالی که مهم ترین دلیل این عدم بیعت، تنزل شان اهل بیت (ع) بود چراکه بعد از امام حسین (ع) فردی به نام حنظله دست به قیام زد و 10 هزار نفر با او بیعت کردند اما با امام حسین (ع) هیچ فردی بیعت نکرد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه واقعی از تبلور بصیرت است، افزود: عاشورا برای ما درس تبعیت از امام زمان (عج) و نائب او است و امروز این مهم در دفاع مقدس ما تجلی پیدا کرد و از سویی دیگر نیز رهبر حزب الله لبنان به تبعیت از عاشورا با نماینده ولی فقیه عقد اخوت بسته است.
مدیر دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در کاشان با بیان اینکه باید راه شهیدان را پیمود، ابراز داشت: تمامی شهدا بر پیروی از ولی فقیه تاکید دارند و خوشبختانه این مهم تا به اندازه قابل قبولی محقق شده است؛ پیروی از ولی فقیه باید بیش از پیش تقویت و الگویی برای تمامی مردم جهان شود.
وی ضمن هشدار نسبت به آثار سوء فضای مجازی گفت: فضای مجازی در کنار تمامی ویژگی های مثبتی که دارد آثار سوء و منفی نیز به دنبال دارد که شبهه افکنی یکی از این موارد است و بر همین اساس تمامی آحاد جامعه باید نسبت به آثار سوء فضای مجازی آگاهی پیدا کرده و برای آنها پاسخ های مناسبی را پیدا کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111043/دفاع-مقدس-نمونه-واقعی-از-تبلور-بصیرت-است
بستن   چاپ