پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:
وظیفه آموزش و پرورش ایجاد حس خودباوری در میان دانش آموزان است
دوشنبه 1 مهر 1398 - 17:51:19
پیام سپاهان - آران و بیدگل- مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل گفت: وظیفه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تاثیر گذار در آینده کشور ایجاد و پرورش حس خود باوری در بین دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مراسم سال تحصیلی جدید امروز دوشنبه اول مهر با حضور مسئولان آران و بیدگل به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه برادران شهید جندقیان این شهرستان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در این مراسم گفت: وظیفه آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد تاثیر گذار در آینده کشور ایجاد و پرورش حس خود باوری در بین دانش آموزان است.
محمد معدندار افزود: آموزش و پرورش در هر منطقه‌ای برای انجام وظایف اصلی خود نیازمند همکاری همه مسئولان است چراکه این نهاد مهم به دلیل حوزه وسیع خود باید مورد توجه همه ارگان‌ها باشد.
وی با اشاره به اینکهارزش انسان به علم و دانایی اوست، اظهار داشت: انسان عالم در پیشگاه خدای تعالی و مردم جایگاه ارزشمندی دارد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: بزرگی و عظمت امروز ایران اسلامی به واسطه ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های جوانان این مرزوبوم است.
معدن دار افزود: اگر امروز ایران اسلامی در تمام جهان قابل احترام است و قدرت نفوذ آن در تمامی کشورهای جهان گسترده شده است به واسطه دفاع هشت ساله مقدس است.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش به عنوان نهادی که بیشترین ارتباط را با نسل نوجوان و جوان امروز دارد باید ارزش‌های والای اسلامی و ملی را که در طول سال‌های متمادی توسط مردم بدست آمده انتقال دهد.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل ابراز داشت: تقارن شروع مهر با محرم یاد آور درس‌های کربلا و دانشگاه کربلاست؛ همه ما دانش آموزان مدرسه امام حسین (ع) هستیم و باید با درس آزادگی و ایثار به رشد و توسعه کشور کمک کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111042/وظیفه-آموزش-و-پرورش-ایجاد-حس-خودباوری-در-میان-دانش-آموزان-است
بستن   چاپ