پیام سپاهان
امام جمعه آران و بیدگل:
امید و پشتکار رمز پیروزی ملت ایران در 40 سال گذشته بوده است
دوشنبه 1 مهر 1398 - 17:51:15
پیام سپاهان - آران و بیدگل- امام جمعه آران و بیدگل گفت: امید و دوری از یاس به همراه پشتکار قوی رمز پیروزی ملت ایران در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت اله سید محمد موسوی در مراسم آغازین سال تحصیلی و زنگ نماز در آموزشگاه مرحوم شبان آران و بیدگل اظهار داشت : دانش آموزان امروز ایران اسلامی که آینده سازان کشور هستند با همین نیروی پشتکار و دوری از یاس و ناامیدی می توانند حلال مشکلات کشور در آینده باشند.
وی در ادامه برپایی نماز جماعت در تمامی مدارس شهرستان را شاخص شمرد و افزود: همت بالای مسئولان و دانش آموزان موجب شده که طبق آمار در تمامی 130 واحد آموزشی شهرستان نماز جماعت برگزار شود.
امام جمعه آران و بیدگل آغاز سال تحصیلی را بهار تعلیم و تربیت، علم و دانش و مهرورزی دانست و تصریح کرد: سال تحصیلی که مقارن با ماه محرم و هفته دفاع مقدس است را پاس می داریم.
آیت اله موسوی آموزش در مدارس را راه نهادینه کردن فرهنگ آزادی و کمال انسانی در جامعه دانست و ابراز داشت: اگر ما بتوانیم نماز را درست اقامه کنیم حقیقت آزادی وجودی انسانی را رقم زده ایم.
وی ادامه داد: ما باید با الگو قرار دادن راه امامان صفات الهی را در خودمان رشد دهیم و به تقرب به درگاه الهی دست پیدا کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111036/امید-و-پشتکار-رمز-پیروزی-ملت-ایران-در-40-سال-گذشته-بوده-است
بستن   چاپ