پیام سپاهان
زنگ مهر در کاشان به صدا درآمد/اشتغال به تحصیل 64 هزار دانش آموز
دوشنبه 1 مهر 1398 - 11:37:09 AM
مهر
پیام سپاهان- کاشان شهر خیران است و به لطف خدا این مردمان شریف در حوزه مدرسه سازی لطفی بزرگ را به همشهریان خود عنایت کردند چراکه بر اساس اظهارات حسین مقنی، رئیس آموزش و پرورش کاشان 70 درصد مدارس این منطقه خیرساز است.

64هزار دانش آموز در کاشان همزمان با دانش آموزان سراسر کشور فصلی نو برای شکفتن استعدادهای خود را آغاز کردند تا در پیچ و خم تحصیل و آموزش پخته و ساخته شوند و برای این مرز و بوم افتخارآفرینی کنند.

زنگ مهر به صورت نمادین همزمان با افتتاح مدرسه خیرساز حاج احمد لاجوردی در این مدرسه با حضور مسئولان این شهرستان به صدا درآمد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در حاشیه این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به لطف خیران مدرسه ساز کاشانی آمار مدارس فرسوده کاشان تا 30 درصد کاهش پیدا کرده است و به نحوی که در آغاز سال تحصیلی جدید 11 پروژه به بهره برداری می رسد.

حسین مقنی با بیان اینکه به لطف خیران و عنایات پروردگار هر 20 روز یکبار یک پروژه آموزشی به بهره برداری می رسد، افزود: این مهم اتفاقی بی نظیر است که کاشان با وجود خیران بزرگوارش نه تنها در منطقه بلکه در کشور نیز سرآمد شده و توانسته است الگویی برای سایر شهرهای کشور باشد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/111032/زنگ-مهر-در-کاشان-به-صدا-درآمد-اشتغال-به-تحصیل-64-هزار-دانش-آموز
بستن   چاپ