پیام سپاهان
امام جمعه اصفهان:
دفاع مقدس ابهت دشمنان دین و انقلاب را در هم شکست
يکشنبه 31 شهريور 1398 - 16:08:11
پیام سپاهان - اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: در زمان جتگ تحمیلی بسیاری از کشورهای دنیا با یکدیگر علیه کشور ما متحد شدند اما دفاع مقدس ما ابهت دشمنان را در هم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر یک شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در مقابل گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، با بیان اینکه دفاع دستور خداوند است و به همین دلیل دفاع ما در برابر دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می‌ نامند، اظهار داشت: حمله یک کشور به کشور دیگر به منظور تسلط بر آن مورد تأیید اسلام نیست و به عبارتی ما در دین اسلام ما اجازه جهاد ابتدایی نداریم.
وی با بیان اینکه جنگ بین ما و عراق حمله از سوی رژیم بعث رخ داد و کار مار در برابر این تهاجم دفاع از تمامیت کشور و انقلاب اسلامی بود، ابراز داشت: زمانی که صدام جنگ علیه ما را آغاز کرد با وجود اینکه اینکه به محاکم و مجامع بین المللی مراجعه کردیم آنها هیچ اقدامی در راستای جلوگیری از این تهاجم انجام ندادند چراکه با عراق و اربابان آنها همدست بودند؛ آنها جلوی تجاوز عراق به کشور ما را نگرفتند و ما مجبور شدیم از کشور خود دفاع کنیم.
در دفاع مقدس به تمام اصول اخلاقی پایبند بودیم
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با بیان اینکه در دفاع مقدس از هیچ اصل انسانی و شرعی دوری نکردیم و به تمام اصول اخلاقی پایبند بودیم، تصریح کرد: دفاع ما ناجوانمردانه نبود به همین دلیل دفاعی مقدس است به نوعی که در حملات صدام به کشور ما، مردم مورد حمله قرار می‌گرفتند اما ما فقط به مراکز نظامی دشمن حمله می‌کردیم.
وی با اشاره به مقاومت مردم یمن در برابر تجاوز دشمنان، بیان داشت: عربستان مردم بی گناه و بی دفاع یمن را مورد هدف قرار می‌دهد و به زیربناهای اقتصادی این کشور حمله می‌کند اما یمن به مراکز مسکونی و به مردم حمله نمی‌کند بلکه زیرساخت‌های مهم عربستان را مورد حمله قرار می‌دهد تا این کشور تضعیف شود و این اقدامی به جا در برابر عربستان سعودی است.
آیت الله طباطبایی نژاد ابراز داشت: در زمان دفاع مقدس دشمنان با یکدیگر علیه کشور ما متحد شدند اما ابهت دشمنان را شکستیم و در برابر آنها ایستادیم.
وی گفت: امروز نیز با وجودشکار پهپاد آمریکایی و متوقف کردن کشتی انگلیسی شاهد هستیم دشمنان هیچ واکنشی در برابر ما ندارند چرا که می‌دانند هر نوع خطای آنها عواقبی در پی خواهد داشت که از آن در هراس هستند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/111012/دفاع-مقدس-ابهت-دشمنان-دین-و-انقلاب-را-در-هم-شکست
بستن   چاپ