پیام سپاهان
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل:
مشکل کمبود معلم مدارس آران و بیدگل رفع شد
شنبه 30 شهريور 1398 - 16:32:20
پیام سپاهان - آران و بیدگل- مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل از رفع مشکل کمبود معلم در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر محمد معدن دار بعدازظهر شنبه در گردهمایی مدیران مدارس آران و بیدگل در اردوگاه شهید رجایی ازناوه اظهار داشت: امسال با توجه به بازنشستگی حدود 150 فرهنگی در آموزش و پرورش آران و بیدگل، با مشکل کمبود معلم مواجه بودیم که با برنامه ریزی انجام شده این مشکل برطرف شد.
وی استفاده از فرهنگیان فعال و متخصص بازنشسته و نیروهای خرید خدمات را از راهکارهای آموزش و پرورش آران و بیدگل برای رفع مشکل کمبود نیروی انسانی در سر کلاس درس بیان کرد و افزود: امسال حدود یکصد معلم خرید خدمات در قالب مدارس حمایتی به کار گرفته شده اند.
مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل در ادامه به برنامه ریزی آموزش و پرورش برای اضافه کردن فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال پنجطرح بزرگ فرهنگی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال در آران و بیدگل به بهره برداری می رسد.
معدن دار به نقش خیران مدرسه ساز در توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی دانش آموزی در آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تنها پنج آموزشگاه آران و بیدگل به صورت دوشیفته اداره می شود که تا سال آینده تحصیلی با برنامه ریزی انجام شده این مدارس نیز تک شیفته می شوند.
وی به کسب رتبه های برتر عملمی و فرهنگی دانش آموزان آران و بیدگل در سطح استان و کشور هم اشاره کرد و افزود: کسب حدود 100 رتبه عالی در کنکور سراسری امسال و بالا بودن آمار قبولی در دانشگاه های معتبر کشور در کنار کسب عناوین برتر قرانی و معارف استان و کشور از جمله فعالیت های آموزش و پرورش آران و بیدگل در بخش های علمی و فرهنگی بوده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110977/مشکل-کمبود-معلم-مدارس-آران-و-بیدگل-رفع-شد
بستن   چاپ