پیام سپاهان
مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت
شنبه 30 شهریور 1398 - 7:57:42 AM
ایرنا

پیام سپاهان- مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور روز شنبه در مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان اصفهان آغاز شد.

مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور از شنبه تا چهارشنبه هفته جاری با حضور تیم‌های اصفهان، بوشهر، تهران، قم، سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

این مسابقات در پنج دور برگزار می‌شود و در رقابت‌های روز نخست تیم‌های تهران و زاهدان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و بوشهر و قم نیز مقابل هم قرار خواهند گرفت.

این دوره از مسابقات بمنظور شناسایی نفرات برتر و دعوت از بهترین‌ها به منظور شرکت در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی خواهد بود.

سپاهان در سی و پنجمین مقابله با فولاد خوزستان متوقف شد

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان  در حالی که برای تثبیت صدرنشینی تلاش می‌کرد در سی و پنجمین دیدار خود با فولاد خوزستان متوقف شد و به رده دوم جدول لیگ برتر نزول کرد.

طلایی‌پوشان اصفهانی عصر روز گذشته که با 6 امتیاز و چهار گل زده و بدون گل‌ خورده در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر کشور قرار داشتند ،برای کسب هر 3 امتیاز این دیدار حساس در مقابل فولاد خوزستان به میدان رفتند که با این تساوی  هفت امتیازی شدند.

از سوی دیگر شهر خودرو با پیروزی مقابل ماشین‌سازان تبریز گوی رقابت را از سپاهان ربود و به صدرجدول رسید.

جدال ذوب آهن و تراکتورسازی برنده نداشت

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز با تساوی بدون گل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پایان یافت.

دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور سازی تبریز در هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشور در میان بیش از 2هزار نفر از هواداران دو تیم از ساعت 19:45 دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد و در پایان هر دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دارند.

در این دیدار که با حضور پرشور هواداران دو تیم آغاز شد در ابتدا بازیکنان تراکتورسازی ها حملاتی را روی دروازه تیم میزبان تدارک دیدند که با فرصت سوزی مهاجمان هر دو تیم از بین رفت.در آن طرف میدان تیم ذوب آهن اصفهان  در چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد که با بی دقتی مهاجمان از بین رفت. در یکی از صحنه ها سانتر قاسم حدادی فر ضربه های محمدی را در پی داشت که این موقعیت از بین رفت و در آن طرف میدان نیز جونیور مهاجم ذوب آهن ضربه خود را با بی دقتی از کنار دروازه ذوب آهن به هدر داد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی: توپ های لیگ برتر کیفیت ندارد

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز گفت: توپ های لیگ برتر در سال جاری کیفیت خوبی ندارد و پیش از این نیز فداراسیون فوتبال را در جریان این موضوع گذاشتم.

مصطفی دنیزلی در نشست خبری بعد از بازی در اصفهان افزود: توپ های لیگ برتر در فصل گذشته خیلی بهتر از فصل جاری بود و هفته های قبل با فدراسیون فوتبال را در جریان این موضوع گذاشتیم.

وی بیان کرد : نمی خواهم نتیجه بازی را به این موضوع گره بزنم و پیش از این و از روز اول در این باره صحبت کردم.

سرمربی فوتبال ذوب آهن: از بازیکنانم راضی هستم

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان گفت: بازیکنانم در مقابل تراکتورسازی بازی زیبا و خوبی را به نمایش گذاشتند و از آنها راضی هستم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با ترراکتورسازی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان افزود: تراکتور تیم پرمهره ای است و بازیکنان خوبی دارد و من به جوانان تیمم افتخار می کنم که در مقابل این تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هرآنچه را از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند یادآور شد: در این میان حدادی فر کاپیتان تیم به خوبی بازیکنان و روند بازی را مدیریت کرد.

تداوم تیم‌داری سبب تقویت دو و میدانی اصفهان می‌شود

سرپرست تیم دو و میدانی بانوان سپاهان اصفهان گفت: تداوم تیم‌داری و حضور مستمر در لیگ‌های کشوری سبب تقویت این رشته در اصفهان می‌شود.

فاطمه بهرامی اظهار داشت: اصفهان نخستین حضور باشگاهی خود در لیگ کشوری دو و میدانی را تجربه می کند اما بی‌شک تداوم این امر به سود ورزش استان و احیای ماده‌های مختلف رشته مذکور خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهترین نماینده‌ها در لیگ کشوری دو و میدانی حضور می‌یابند، اضافه کرد: ثبت 2 رکورد از طرف بازیکنان تیم سپاهان در لیگ نشان می‌دهد که اصفهان از ظرفیت‌های خوبی در این رشته برخوردار است و ساماندهی و داشتن تیم‌هایی در سطح خوب می‌تواند سطح توانایی‌ها را در میادین کشوری نشان دهد.

سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان سپاهان معرفی شد

بیان محمودی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان، هدایت تیم سپاهان را عهده‌دار شد.

حمید باقری مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان گفت: بیان محمودی، امروز به‌طور رسمی با امضای قراردادی، هدایت تیم فوتبال باشگاه فولاد مبارکه سپاهان را در لیگ برتر فوتبال بانوان بر عهده گرفت.

وی با بیان اینکه محمودی دانش آموخته رشته روانشناسی است، افزود: این سرمربی سابقه هدایت تیم‌های آینده‌سازان نجف‌آباد و راه‌یاب ملل سنندج را در کارنامه خود دارد.

طرح استعدادیابی رشته کاراته در استان اصفهان اجرا می‌شود

نایب رییس هیات کاراته استان اصفهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی یک ساله طرح استعدادیابی رشته ورزشی کاراته به منظور شناسایی چهره‌های جدید در شهرستان‌ها و روستاهای این استان اجرا می‌شود.

آوا چگونیان اظهارداشت: تجربه نشان داده که بسیاری از قهرمانان ملی و جهانی از روستاها و شهرهای کوچک ظهور کرده‌اند که با برنامه‌ریزی مناسب و رصد توانایی‌ها ، نفرات جدید شناسایی و معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در استان اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد پایگاه‌های ثابت استعدادیابی در پشتوانه‌سازی تیم‌های متعدد در سنین پایه نقش اساسی دارد بر همین مبنا هیات کاراته استان اصفهان دورنمای خود را برای سال‌های آینده تبیین کرده است.

موزه فوتبال در اصفهان تاسیس می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: با توجه به قدمت 60 ساله فعالیت‌های باشگاهی فوتبال در این استان در صدد تاسیس موزه فوتبال هستیم.

فریدون الله یاری افزود: تاسیس موزه فوتبال به پیشنهاد مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان و با توجه به 60 سال فعالیت فرهنگی و ورزشی این مجموعه در دستور کار میراث فرهنگی استان قرار گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان اظهار داشت: پیش از این طرح‌هایی مانند ایجاد گنجینه برای تاریخ فوتبال اصفهان مطرح بود اما اداره کل میراث فرهنگی با همکاری باشگاه سپاهان برای تاسیس موزه و جانمایی برای آن اقدام می‌کند.

تهران فاتح مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشور شد

مسابقات سافت‌بال بانوان قهرمانی کشورروز چهارشنبه با قهرمانی تیم تهران در اصفهان پایان یافت.

در این رقابت‌ها که از شنبه گذشته به همت کمیته سافت‌بال هیات انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در مجموعه ورزشی آزادی خوراسگان آغاز شد، تیم های سافت‌بال بوشهر و اصفهان به ترتیب دوم و سوم شدند.

این دوره از مسابقات بمنظور شناسایی نفرات برتر و دعوت از بهترین‌ها به منظور شرکت در اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی برگزار شد.

هایپر شهر شاهین‌شهر در یک دیدار پرگل شاهین کرمانشاه را شکست داد

تیم هایپر شهر شاهین شهر روز چهارشنبه در یک دیدار جذاب و پر گل توانست با نتیجه 6 بر 2 شاهین کرمانشاه را شکست دهد.

دیدار تیم هایپر شهر شاهین شهر و شاهین کرمانشاه از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت  18 امروز در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شاهین شهر با حضور بیش از 200 هوادار شاهین شهری برگزار شد و در پایان نماینده اصفهان بود که توانست با نتیجه پرگل 6 بر 2 در این دیدار به پیروزی برسد.

تیم هایپرشهر شاهین شهر که در دیدار هفته قبلی خود توانسته بود با نتیجه یک بر صفر ارژن شیراز را در خانه حریف شکست دهد با روحیه دو چندان به دیدار نماینده کرمانشاه رفت و توانست در  یک بازی هجومی و زیبا در نیمه نخست توسط حمید کاهنده به گل برسد. این نتیجه در حالی بود که تیم میهمان نیز موقعیت هایی برای گلزنی داشت که بازیکنان این تیم آنها را به راحتی از دست دادند.

فوتبال بانوان ذوب‌آهن اصفهان جان تازه ای می‌گیرد

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: تیم بانوان این باشگاه با قدرت در لیگ برتر امسال شرکت می کند و برای موفقیت از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

احمد جمشیدی افزود : تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن در فصل گذشته لیگ برتر اصفهان توانست با 40 امتیاز در رتبه پنجم این رقابت ها قرار گیرد و سعی ما این است در فصل جاری رقابتها جان تازه ای به این تیم بدهیم تا ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که با اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه انجام شد در زمینه حضور پرقدرت تیم ذوب آهن در لیگ برتر تصمیم گیری و مقرر شد این تیم مستحکم تر از گذشته در این مسابقات حضور یابد.

سپاهان اصفهان مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد

دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نفت مسجد سلیمان جمعه شب در ورزشگاه نقش جهان اصفهان بدون گل مساوی پایان یافت.

دیدار تیم های فولاد مبارکه سپاهان و نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور ساعت 19:30دقیقه جمعه شب با حضور بیش از هفت هزار هوادار اصفهانی در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پایان تیم بدون گل مساوی شد.

در ابتدای این دیدار زرد پوشان سپاهانی که در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارند هجومی بازی را آغاز کردند و توانستند موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی در گلزنی درست عمل نکردند.

خبرنگاران اصفهانی از مربی تیم نفت مسجد سوال نکردند

خبرنگاران اصفهانی به دلیل حاضر نشدن سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از دیدار با تیم سپاهان از مربی این تیم سوال نکردند.

 در ابتدای نشست خبری بعد از دیدار تیم های سپاهان و نفت مسجد سلیمان، حسن وند مدیر رسانه تیم مهمان  از عدم حضور  تارتار سرمربی تیمش به دلیل رسیدن به پرواز عذرخواهی کرد و از  سازمان لیگ درخواست کرد نسبت به طرفداران سپاهان که در این دیدار فحاشی کردند رسیدگی کنند.

قلعه نویی: فدراسیون فوتبال نسبت به بازی جوانمردانه در ایران تجدید نظر کند

سرمربی تیم فولاد مبارکه سپاهان گفت: فدراسیون فوتبال نسبت به بازی فر پلی(جوانمردانه) در ایران تجدید نظر کند و در این زمینه به فیفا نامه بنویسد.

امیر قلعه نویی در نشست خبری بعد از دیدارش با تیم نفت مسجد سلیمان در اصفهان افزود: فوتبال جوانمردانه در ایران انجام نمی شود و فیفا  در این زمینه در ایران تجدید نظر کند.

وی اظهارداشت: مگر یک بازی چقدر وقت اضافی دارد یک یا دو دقیقه ولی بیش از هشت دقیقه وقت گرفته شد.

 وی با بیان اینکه از بازی جوانمردانه باید تعریف درست شود و در بعضی تیم ها زمان مفید را حتی به سی دقیقه می رسانند تصریح کرد : از آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال خواهش می کنم  فرپلی را بردارد.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/110953/مهم‌ترین-رویدادهای-ورزشی-اصفهان-در-هفته‌ای-که-گذشت
بستن   چاپ