پیام سپاهان
حجت الاسلام تراشیون هشدار داد:
دشمن قصد دارد تا نظام خانواده ایرانی اسلامی را به هم بریزد
جمعه 29 شهريور 1398 - 17:47:12
پیام سپاهان - کاشان – استاد حوزه و دانشگاه گفت: دشمن قصد دارد تا نظام خانواده ایرانی اسلامی را به هم بریزد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدعلیرضا تراشیون پیش از ظهر جمعه در جمع عزاداران حسینی هدف از خلقت را بندگی دانست و اظهار داشت: بندگی با تربیت دینی محقق می شود در حالی که تربیت دینی به نرم افزارها و سخت افزارهایی نیازمند است که مهمترین عامل تاثیرگذار بر روی تربیت دینی نیز محیط است.
وی تاثیرگذارترین محیط را خانواده دانست و افزود: شیاطین هر لحظه سعی می کنند تا بنیان خانواده را سست کنند و این محیط را تحت تاثیر قرار دهند اما ارکان خانواده یعنی پدر و مادر باید با تاسی از آموزه های دینی تمامی این توطئه ها را خنثی کنند.
دشمن قصد دارد تا نظام خانواده ایرانی اسلامی را به هم بریزد
استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه دشمن قصد دارد تا نظام خانواده ایرانی اسلامی را به هم بریزد، ابراز داشت: برخی تفکرات انحرافی همانند تفکر فمنیستی در جامعه در حال گسترش است.
وی با بیان اینکه باید با هرکس بر اساس ویژگی های آن فرد با وی رفتار کرد، گفت: این تفکر در اسلام، «عدالت» نام دارد اما تفکر فمنیستی با رفتار بر اساس ویژگی های رفتاری فرد مخالف است و به زنان القا می کند که همانند مردان رفتار کرده، مانند آنها لباس بپوشند و امورات مختص به مردان را بر عهده بگیرند.
تفکر فمنیستی آسیب هایی را به دنبال دارد
تراشیون با بیان اینکه تفکر فمنیستی آسیب هایی را به دنبال دارد، اظهار داشت: در جامعه آمریکا که خود را مهد دموکراسی عنوان می کند، بر اساس آمار بهداشت جهانی بیش از 40 میلیون انسان افسرده زندگی می کند و یکی از بزرگترین آرزوی زنان به دنیا آوردن فرزند بدون دغدغه است.
استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به نگاه ویژه اسلام به زنان و دختران ابراز داشت: در کشور سوئد که پرچم دار دفاع از حقوق زنان است، 57 درصد از نوزادانی که به دنیا می آیند پدر و مادرشان نامشخص است در حالی که قبل از رواج این نوع تفکر، خانواده در غرب و اروپا جایگاه والایی داشت.
خسارت به نظام تربیتی خانواده از دیگر معضلات نظام فمنیستی است
تراشیون خسارت به نظام تربیتی خانواده را از دیگر معضلات نظام فمنیستی دانست و اظهار داشت: در نظام فمنیستی خانواده به تدریج تنها به یک محل خواب تبدیل می شود و فرزندان از مهر و محبت پدر و مادری چیزی درک نمی کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110946/دشمن-قصد-دارد-تا-نظام-خانواده-ایرانی-اسلامی-را-به-هم-بریزد
بستن   چاپ