پیام سپاهان
سرپرست مسابقات قهرمان کشوری سافتبال بانوان:
وقفه ایجاد شده موجب افت سافتبال بانوان شد
چهارشنبه 27 شهريور 1398 - 18:16:11
پیام سپاهان - سرپرست مسابقات سافتبال وقفه ای که در برگزاری مسابقات این رشته ایجاد شد را دلیل اصلی افت این رشته عنوان کرد.
هدی گرشمردی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، اظهار کرد: بعد از حدود 4 سال خوشحالیم که با هیئت و تعاملی که بین کمیته سافتبال فدراسیون انجمن های ورزشی و هیئت اصفهان به وجود آمد این مسابقات برگزار شد. به نوعی سافتبال بانوان دوباره احیا شد، رشته ای که علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده بود، اما بنا به مشکلاتی که به وجود آمد این رشته به سکوت رفت و دچار افت شد.
وی افزود: تلاش بسیاری برای برگزاری این دوره از مسابقات شد، برخی از استان ها آماده حضور در این مسابقات نبودند اما برای حضور در مسابقات لیگ که در ماههای آینده به دنبال برنامه ریزی برای برگزاری آن هستیم اعلام آمادگی کرده اند.
وی با اشاره به حضور پنج تیم در مسابقات قهرمان کشوری اصفهان گفت: خوشحالیم که تیم هایی مثل اصفهان و بوشهر دست به جوان گرایی زدند. تیم سیستان و بلوچستان پس از چند سال غیبت دوباره به ترکیبی بسیار جوان به سافتبال کشور برگشته و نوید بخش روزهای بسیار خوب برای ورزشکاران این رشته دارد.
سرپرست مسابقات سافتبال بانوان خاطر نشان کرد: برنامه های بسیار خوبی برای آینده سافت بال کشور داریم که امیدواریم بتوانیم با همکاری هیئت های استانی بتوانیم آنها را اجرایی کنیم. در بخش نوجوانان و جوانان در حال برنامه ریزی هستیم که فعال تر شوند و بتوانیم بازیکنان مستعد را آموزش و پرورش دهیم، همچنین برگزاری لیگ کشوری که از مهم ترین برنامه های سافتبال بانوان در هیئت انجمن های ورزشی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110896/وقفه-ایجاد-شده-موجب-افت-سافتبال-بانوان-شد
بستن   چاپ