پیام سپاهان
انتصاب در شعبه تأمین اجتماعی را به رسمیت نمی‌شناسیم
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 12:44:56 PM
ایسنا
پیام سپاهان- حمیدرضا تأملی در گفت‌وگویی اظهار کرد: به تازگی یک انتصاب و معارفه غیرقانونی را در سطح شهرستان اردستان داشتیم که بر خلاف ابلاغ قانون سال 77 شورای اداری در انتصاب این دستگاه بوده و نظر فرماندار شهرستان اخذ نشده است.

وی با بیان اینکه فرمانداری شهرستان با اتفاق نماینده مردم در مجلس اعتراض خود در خصوص این انتصاب را به مراجع مربوطه داشته است، افزود: انتصاب در شعبه تأمین اجتماعی اردستان را به رسمیت نمی‌شناسیم و از همه روسای ادارات و سازمان‌ها درخواست داریم تا اطلاع ثانوی از دعوت فرد منصوب شده به جلسات خودداری کنند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه اعتراض ما هیچ گونه ارتباطی به شخص خاص و منصوب شده بر نمی‌گردد، تصریح کرد: یک رویه و ساز و کار اداری در سطح کشور تعریف شده که انتصابات در سطح شهرستان‌ها باید با نظر فرماندار اتفاق بیفتد که در اردستان این اتفاق نیفتاده است.

تأملی در خصوص گلایه مردم در سه شهر اردستان، مهاباد و زواره درباره عملکرد شهرداری‌ها، گفت: شهرداری‌های شهرستان اردستان باید یک فکر جدی‌تر نسبت به جنس مطالبات مردم در شهرداری‌های شهرستان داشته باشند. بالغ بر 60 درصد بودجه شهرداری‌ها از منابع دولتی تأمین می‌شود و انتظار داریم مدیران شهری در جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی شاهد تحرک باشند.

وی خاطرنشان کرد: امسال علی‌رغم همه مشکلاتی که در موضوع تأمین تملک دارایی وجود داشت وضعیت سه شهرداری را نسبت به سال گذشته بهتر دیدیم و آمادگی داریم باز هم در پروژه‌هایی که کمک بخش دولتی می‌تواند تسهیلگر پروژه‌های شهرداری‌ها باشد مشارکت کنیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110868/انتصاب-در-شعبه-تأمین-اجتماعی-را-به-رسمیت-نمی‌شناسیم
بستن   چاپ