پیام سپاهان
مدیر یک شرکت ساختمانی:
ساختمان‌سازی در کشور خارج از سیستم صنعتی است
چهارشنبه 27 شهریور 1398 - 12:10:33 PM
ایسنا
پیام سپاهان - مدیر یک شرکت ساختمانی گفت: در حال حاضر بسیاری از ساختمان های کشور به دلیل اینکه خارج از سیستم صنعتی تولید می شود به نوعی درجا سازی است که این پرت منابع طبیعی و انرژی را در کشور بالا برده است.
علیرضا پرهام در حاشیه نمایشگاه پوشش های ساختمانی  اظهار کرد: نمایشگاه پوشش های ساختمانی برای نخستین بار در کشور به صورت تخصصی برگزار شده و فرصتی است که شرکت های ساختمانی، با به دست آوردن دانش فنی جدید، محصولات نوآورانه خود را در بازار عرضه کنند.
وی توضیح داد: شرکت دیسمان برای نخستین بار طی پنج سال گذشته فناوری جدید را وارد ایران کرد و با توسعه این دانش، امروز تولیدکنندگان دیگر این محصول را به بازار عرضه می کنند.
مدیرعامل شرکت دیسمان با بیان اینکه سیاست این شرکت در زمینه تولید بتن های الیافی است، گفت: سیاست این شرکت بر مبنای تولید صنعتی ساختمان است و در این خصوص ظرفیت پیش ساختگی ساختمان ها را نسبت به گذشته افزایش داده است.
وی با بیان اینکه واحد تحقیق و توسعه این شرکت به دنبال افزایش درصد پیش ساختگی ساختمان است، افزود: با وجود نبود شناخت نسبت به بناهای پیش ساخته در بازار، اما تولید ساختمان های پیش ساخته به خصوص در بخش کیفیت ساختمان نقش مهمی دارد.
پرهام با تاکید بر ضرورت کنترل و نظارت بر ساخت صنعتی ساختمان، تصریح کرد: امروز باید بر کیفیت ساختمان ها توجه کنیم تا بر اساس ضوابط و مقررات فنی تولید شوند، زیرا قوانین و ضوابط به شدت در حوزه تولید مصالح پیش ساخته، اعمال می شود.
مدیر این شرکت ساختمانی با بیان اینکه طی سال های اخیر به خصوص در سال جاری به دنبال رونق تولید هستیم، تاکید کرد: به همین منظور پروژه های مختلفی را با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی در حوزه ساختمان انجام می دهیم تا طراحی ها ارتقا یابد و بتوانیم درصد پیش ساختگی ساختمان را افزایش داده و در انبوه سازی مسکن حضور گسترده ای داشته باشیم.
وی در خصوص جایگاه اصفهان در حوزه ساخت و ساز، اظهار کرد: اصفهان در بخش صنعتی تولید فعال است و بسیاری از مواد تولید مجموعه ساختمان از جمله پوشش آن همچون سنگ و آجر در این شهر تولید می شود.
پرهام ادامه داد: بسیاری از ساختمان هایی که در اصفهان تولید می شود رویکردی کاملا تخصصی و حرفه ای دارد و با کنترل های صورت گرفته شهر از بی برنامگی دور شده است.
وی افزود: امروز توسعه و ساختار شهری اصفهان به صورت مدیریت شده پیش می رود و از سوی دیگر در بحث تولید محصولات حوزه ساختمان موفق عمل کرده است.
مدیرعامل شرکت دیسمان در خصوص ورود شرکت های دانش بنیان در حوزه ساختمان، افزود: مراکز علمی و تحقیقاتی شرکت های دانش بنیان، بتن الیافی که بخشی از مواد تشکیل دهنده آن مواد شیمیایی است را شناسایی و تولید کردند .


http://www.sepahannews.ir/fa/News/110863/ساختمان‌سازی-در-کشور-خارج-از-سیستم-صنعتی-است
بستن   چاپ