پیام سپاهان
رونق تولید از نمایشگاه ها آغاز می شود
سه شنبه 26 شهريور 1398 - 22:49:51
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان گفت: نمایشگاه حلقه اول اقتصاد و پیشانی توسعه است و رونق تولید از نمایشگاه آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان عصر امروز (سه شنبه) در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی و همچنین اولین نمایشگاه پوشش‌های ساختمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز سه نمایشگاه رونق تولید ملی، پوشش‌های ساختمانی و نوشت افزار و لوازم التحریر با حضور بیش از 40 شرکت تولیدی و صنعتی از استان‌های مختلف در اصفهان آغاز به کار کرد.
وی گفت: در سالی که رونق تولید نامگذاری شده، شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تلاش کرده تا این شعار را محقق و به عمل تبدیل کند. در عمل نیز ثابت کرده که در این جهت گام برمی دارد و عزم جدی خود را نسبت به این مساله نشان داده است.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان افزود: تا امروز 27 نمایشگاه تولیدی، صنعتی، کشاورزی و فرهنگی در استان اصفهان توسط این شرکت برگزار شده است و همچنین نمایشگاه ‌های امسال از کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار است و نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی در برابر تحریم‌ها تاب آوری اقتصادی را در کشور افزایش داده است و تا پایان سال 55 نمایشگاه برگزار خواهیم کرد. 
وی یادآور شد: غرفه داران و شرکت کنندگان از بیشتر نمایشگاه های برگزار شده رضایت نسبی داشته و ادعا کرده اند که فروش‌شان افزایش یافته است.
یارمحمدیان با بیان اینکه امسال برای نخستین بار نمایشگاه صنعت ساختمان را در بغداد در مرکز نمایشگاه‌های عراق برگزار کردیم، افزود: بیش از 40 تولیدکننده ایرانی در این نمایشگاه حضور داشتند و در پایان قراردادهای میلیاردی با تجار و مصرف کنندگان عراقی منعقد شد که این موجب رونق تولید شده است. 
وی تصریح کرد: نمایشگاه حلقه اول اقتصاد و پیشانی توسعه است و رونق تولید از نمایشگاه آغاز می‌شود. حضور تولید کنندگان و ارائه کنندگان خدمات در نمایشگاه‌های کشور نشان دهنده اثربخش بودن این نمایشگاه ها است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110852/رونق-تولید-از-نمایشگاه-ها-آغاز-می-شود
بستن   چاپ