پیام سپاهان
داوطلبان قبولی کنکور سراسری برای ثب‌نام منتظر کارنامه سبز نباشند
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 15:40:30
پیام سپاهان - داوطلبان قبولی کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته محل قبولی خود منتظر اعلام کارنامه سبز نباشند.
یک کارشناس خدمات امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: داوطلبان قبولی کنکور سراسری باید در رشته قبولی که در کارنامه نهایی اعلام شده ثبت نام کنند تا بتوانند در زمان اعلام کارنامه سبز در صورت تمایل تغییر رشته دهند. 
علیرضا نامداریان افزود: کارنامه سبز تنها برای اطلاع از تغییر رشته و انتقال دانشجو است و کارنامه نهایی به نام داوطلب به دانشگاه قبولی فرستاده می‌شود. داوطلب موظف به ثبت نام آن است، در غیر این صورت از ثبت نام رشته محل در کارنامه سبز معاف می‌شود. 
وی ادامه داد: زمان اعلام کارنامه سبز داوطلبان اواخر ترم یک یا اوایل ترم دوم دانشجویان است، بنابراین اگر منتظر کارنامه سبز بمانند، فرصت ثبت نام در رشته قبول شده را از دست می دهند.
این کارشناس خدمات امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: داوطلبان پس از اعلام کارنامه سبز برای تغییر رشته باید شرایط دانشگاه مورد نظر را در نظر بگیرند و سپس مراحل بعدی انتقال رشته را انجام دهند.
وی افزود: به داوطلبان توصیه می شود، در رشته پذیرفته شده، ثبت نام کنند و تنها برای تغییر رشته منتظر کارنامه سبز باشند.
به گزارش ایسنا، کارنامه سبز کنکور سراسری 98 یا همان کارنامه نهایی یا محرمانه بعد از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی sanjeshorg قرار خواهد گرفت و در آن رتبه داوطلب در تمام انتخاب های مندرج در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری در مقایسه با آخرین رتبه پذیرفته شده در کنکور سراسری مشخص شده است .
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110788/داوطلبان-قبولی-کنکور-سراسری-برای-ثب‌نام-منتظر-کارنامه-سبز-نباشند
بستن   چاپ