پیام سپاهان
رئیس کمیته امداد کاشان:
کاشانی ها در جشن عاطفه ها 150 میلیون تومان مشارکت داشتند
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 13:47:20
پیام سپاهان - کاشان - رئیس کمیته امداد کاشان از برپایی 180 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: کاشانی ها تاکنون در جشن عاطفه ها 150 میلیون تومان مشارکت داشتند.

امیرحسین شیخ استرکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برگزاری جشنواره عاطفه ها در کاشان اظهار داشت: جشن عاطفه ها در کاشان تا 10 مهرماه ادامه دارد و به لطف خدا و عنایت مردم نوع دوست کاشان تاکنون 150 میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه کمک های مردمی در قالب پوشاک مدارس و لوازم التحریر به مددجویان کمیته امداد کاشان تحویل داده شده است، افزود: مرحله دوم جشن عاطفه های کاشان در سطح مدارس برگزار می شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته 180 پایگاه در سطح مدارس کاشان برپا می شود.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه پایگاه های کمیته امداد در مدارس کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست این شهرستان را جمع آوری می کنند، ابراز داشت: نظارت بر پایگاه های مدارس بر عهده مسئولان هر مدرسه است و در پایان طرح کمک های جمع آوری شده در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در مدارس توسط مدیریت در اختیار دانش آموزان بی بضاعت همان مدرسه قرار می گیرد، گفت: مدیریت مدارس پس از اجرای این طرح کمک های جمع آوری شده را در قالب صورت جلسه ای به اطلاع کمیته امداد کاشان می رسانند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110782/کاشانی-ها-در-جشن-عاطفه-ها-150-میلیون-تومان-مشارکت-داشتند
بستن   چاپ