پیام سپاهان
آموزش به روز مدیران موجب افزایش بهبود خدمت‌رسانی به مردم اصفهان می‌شود
دوشنبه 25 شهریور 1398 - 11:02:54 AM
ایرنا
پیام سپاهان - اصفهان- مدیر مرکز آموزش و پژوهش سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اصفهان گفت: ارزیابی دقیق و آموزش به موقع و به روز مدیران، سبب افزایش بهره وری سازمانی و بهبود خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

محمدرضا قاسمی روز دوشنبه در گفت و گویی اظهارداشت: ارزیابی دقیق و آموزش، بهبود شاخص هایی نظیر تعالی حرفه ای و تعالی معنوی را در مدیران و سازمان ها در پی خواهد داشت و استان اصفهان همچون سایر استان‌ها در این ارتباط و برای دستیابی به توسعه پایدار باید بیش از گذشته فعال شود.
وی با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم توسعه، 60 درصد از مدیران باید مورد ارزیابی قرار بگیرند، افزود : بسیاری از شهروندان و مخاطبان نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌ها معتقدند که مدیر بخش مربوطه به اصطلاح به روز نیست و دانش روز و توانایی مدیریت ندارد و به همین دلیل باید ارزیابی دقیق و کارشناسی در این ارتباط انجام شود.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان تصریح کرد: مطابق آیین‌نامه‌های مرتبط هر مدیر طی یک سال باید دست کم 60 ساعت آموزشی گذارنده باشد.
وی با اشاره به این که اصفهان تنها استانی است که بخش آموزش مجازی مدیران را در کنار بخش آموزش حضوری دارد، اضافه کرد: به دلیل بُعد مسافت ممکن است برخی مدیران نتوانند بصورت متمرکز در دوره‌های آموزشی در کلانشهر اصفهان حضور پیدا کنند، بنابراین آموزش از راه دور و از طریق فضای مجازی تا حد زیادی در یکپارچگی آموزشی و عدالت در این بخش کمک می‌کند.
مدیر مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان تصریح کرد: ارزیابی و آموزش در این منطقه به جز مدیران سیاسی برای سایر مدیران لازم الاجراست و البته خود نهادها و سازمان نیز باید همکاری و هم افزایی خود را افزایش دهند.
قاسمی ادامه داد : در سال گذشته 103 دوره آموزشی با محوریت مباحث مدیریتی و برنامه ریزی در سطح استان برگزار شد و در این دوره ها بالغ بر یک هزار و 300 نفر حضور داشتند.
مدیر مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان تاکید کرد: تنها خواسته ما از دستگاه‌ها و نهادها توجه بیشتر به موارد یاد شده است که در نهایت اجرای کامل قانون را در پی دارد.
بالغ بر 80 دستگاه اجرایی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110771/آموزش-به-روز-مدیران-موجب-افزایش-بهبود-خدمت‌رسانی-به-مردم-اصفهان-می‌شود
بستن   چاپ