پیام سپاهان
نکویی:
ائتلاف اصلاح طلبان با احزاب معتدل صحت ندارد
دوشنبه 25 شهریور 1398 - 10:04:09 AM
ایسنا
پیام سپاهان - رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: هنوز هیچ ساز و کار مشخصی برای انتخابات مجلس نداریم و اخبار ائتلاف اصلاح طلبان با احزاب معتدل به هیچ وجه صحت ندارد.
سید علی نکویی  در خصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر ائتلاف دوباره اصلاح طلبان با احزاب معتدل، اظهار کرد: این اخبار صحت ندارد و ما هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد انتخابات مجلس نگرفته‌ایم و روال جدیدی را فعلاً انتخاب نکردیم که بگوییم بر اساس آن عمل می‌کنیم. این موضوع را باید در آینده روشن کنیم که آیا اصلاً با شرط یا بدون شرط در انتخابات شرکت می‌کنیم.
وی افزود: بنابراین اینکه ائتلاف اصلح طلبان در استان با احزاب دیگر چگونه است هنوز مطرح نشده است و باید زمان بگذرد و با بررسی شرایط خود و دیگر احزاب تصمیم قطعی را خواهیم گرفت. اگر صحبتی هم در خصوص ائتلاف شده است شاید برخی افراد نظر شخصی خود را بیان کرده‌اند و به شکل رسمی از طرف شورای هماهنگی جبهه اصلاحات وارد این مباحث نشده‌ایم.
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در استان اصفهان، گفت: نظر شخصی افراد ملاک نیست و تصمیم جمعی شورای هماهنگی مهم است. باید به تدریج با زمان به جلو برویم و فعالیت احزاب مختلف را تحت نظر بگیریم و با تهران هماهنگی لازم را خواهیم داشت تا تصمیم قطعی را در خصوص انتخابات آینده اتخاذ کنیم، اما فعلاً هیچ ساز و کار مشخصی برای انتخابات مجلس نداریم.
 

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110767/ائتلاف-اصلاح-طلبان-با-احزاب-معتدل-صحت-ندارد
بستن   چاپ