پیام سپاهان
سرمربی تراکتورسازی:
تیم ما از هفته پنجم کامل می‌شود
دوشنبه 25 شهريور 1398 - 09:09:17
پیام سپاهان - اصفهان- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: در تیم‌ها اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه تیم باید کامل باشد و تیم ما نیز از هفته پنجم و ششم کامل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، مصطفی دنیزلی، بامداد دوشنبه در نشست خبری پس از تساوی تیمش در برابر ذوب‌آهن درباره این بازی اظهار داشت: پس از اردوی آمادگی تیم ملی، بازی در برابر ذوب‌آهن نخستین بازی ما بود. ما در برابر پرسپولیس بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه خوبی نیز گرفتیم اما گویا فکر ما هنوز در همان بازی مانده بود.
وی با بیان اینکه در هر بازی به دنبال برد هستیم، افزود: متاسفانه بازیکنان ما که از اردوی آمادگی برگشته بودند، بازی خوبی را ارائه ندادند البته در دقایق پایانی تلاش کردیم که به گل برسیم ولی موفق نشدیم. از سوی دیگر همانطور که پیش از این نیز به فدراسیون اعلام کرده بودیم، توپ های جدید، کیفیت ندارند و خدمتی به فوتبال نخواهند کرد.
سرمربی تراکتورسازی با تاکید بر اهمیت یک امتیاز این دیدار افزود: قبلا هم به بازیکنان گفته‌ام که اگر نمی‌توانید ببرید، پس نبازید چراکه همین یک امتیاز نیز برای ما مهم و حیاتی است. همچنین در هفته سوم، شرایط لیگ و تیم‌ها را ارزیابی کردیم این که این ارزیابی در هفته‌های آینده به سود ما خواهد بود.
وی ادامه داد: ما 3 بازی انجام دادیم که 2 مورد آن خارج از خانه و یکی در برابر رقیب قدرتمندمان یعنی پرسپولیس بوده است. برای پیروزی در این دیدار کار زیادی انجام ندادیم ولی به طور کلی اگر قرار است بازی مساوی شود، نتیجه 3-3 بهتر از صفر صفر است چراکه لذت‌بخش‌تر است.
دنیزلی درباره مشکل تیمش در خط حمله افزود: هیچ موقع در تیم‌ها اسم‌ها بازی نمی‌کنند بلکه تیم باید کامل باشد و همانگونه که پیش از این نیز گفتم، تیم ما از هفته پنجم و ششم کامل‌تر خواهد شد. ما در بازی‌های خانگی پیروز شده و در بازی‌های خارج از خانه، گلی دریافت نکرده‌ایم و این عملکرد برای هفته‌های آینده امیدوارکننده است.
وی در توضیح علت عدم حضورش در نشست خبری پیش از بازی و در واکنش به اعتراض خبرنگاران نسبت به این موضوع نگران بودیم بیان داشت: در بازی‌های خارج از خانه باتوجه به اینکه ما باید از شهری به شهر دیگر سفر کنیم کارمان دشوار است. نشست خبری مشترک، معمولا در بازی‌های بین‌المللی برگزار می‌شود و در هیچ لیگی این اتفاق نمی‌افتد. من نیز در لحظات حساس، که باید در کنار تیمم باشم، آن را رها نمی‌کنم تا برای کنفرانس خبری در هتل دیگر حاضر شوم و هیچ مربی این کار را نمی‌کند و اگر منتظر من شدید عذرخواهی می‌کنم. ما این موضوع را با فدراسیون در میان خواهیم گذاشت.
هر دو تیم کارت زردهای بی‌مورد و اضافی دریافت کردند
سرمربی تراکتورسازی پیرامون قضاوت این بازی تصریح کرد: بهر حال ما به قضاوت داوران احترام می‌گذاریم اما در این بازی فکر می‌کنم هر دو تیم کارت زردهای بی‌مورد و اضافی دریافت کردند.
وی در پاسخ به سوالی پیرامون نتیجه دربی هفته آینده افزود: من سال‌ها پیش با پرسپولیس کار می‌کردم ولی اکنون تمام وقتم برای تراکتورسازی است و شرایط جدول نیز نشان می‌دهد که بهترین نتیجه برای ما چیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110761/تیم-ما-از-هفته-پنجم-کامل-می‌شود
بستن   چاپ