پیام سپاهان
ذوب آهن و تراکتور سازی بدون گل به رختکن رفتند
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 21:20:01
پیام سپاهان - تیم‌های فوتبال ذوب آهن و ماشین تراکتور سازی از ساعت 19.45در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه صفر صفر در نیمه اول پایان رسید. 
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، دیدار دو تیم ذوب آهن و تراکتور سازی تبریز در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 19.45 در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که با نتیجه صفر بر صفر در نیمه اول به پایان رسید.
تراکتور سازی بازی را به صورت هجومی آغاز کرد، ذوب آهن در دقیقه دو و پس از پرتاب ضربه اوت موقعیت خطرناکی روی دروازه تراکتور ایجاد کرد که با درخشش رشید مظاهری این موقعیت از دست رفت.
در دقیقه 5 ارسلان مطهری در برخورد با مدافعین تراکتورسازی مصدوم و از زمین خارج شد.
در دقیقه 8 ذوب آهن مجبور به یک تعویض زود هنگام شد و ارسلان مطهری جای خود را به علیرضا منظمی داد.
در دقیقه 10 اشکان دژاگه با ضربه مستقیم از کنار دروازه ذوب آهن موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد که با هوشیاری مدافعین ذوب آهن این ضربه دفع شد. بعد از این ضربه، این بار در دقیقه 14 شاگردان منصوریان و از روی یک ضربه ایستگاهی که حاصل خطای تراکتورسازی با ارسال هوشمندانه قاسم حدادی فر و ضربه سر هادی محمدی توانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه تراکتور ایجاد کنند که نتیجه بخش نبود.
در دقیقه 18 علیرضا منظمی نتوانست، موقعیت تک به تک خود با مظاهری را به گل تبدیل کند. 
دقیقه 25 بازی مسعود شجاعی یک توپ ربای زیبا داشت که پس از آن با بازیکنان ذوب آهن برخورد و برای دقایقی از زمین خارج شد.
سبز پوشان ذوب آهن در میانه های نیمه اول به حملات خود اضافه کرده و موقعیت های مختلفی به وجود آوردند که با عکس العمل های به موقع رشید مظاهری این موقعیت ها دفع شد.
حمید بوحمدان در دقیقه 31 ضربه آزاد را به کرنر تبدیل کرد و در ادامه در دقیقه 40 رضا اسدی در برخورد با حمید بوحمدان یک کارت زرد دریافت کرد.
قاسم حدادی فر در دقیقه 42 پس از ارسال یک ضربه آزاد و پس از دفع ناقص مظاهری ایمان سلیمی از گل شدن توپ جلوگیری کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110746/ذوب-آهن-و-تراکتور-سازی-بدون-گل-به-رختکن-رفتند
بستن   چاپ