پیام سپاهان
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمینی شهر:
بسیاری از خمینی شهری‌ها حاشیه نشین هستند
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 16:37:13
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمینی شهر گفت: بسیاری از مردم خمینی شهر بیش از اینکه روستا نشین باشند، حاشیه نشین هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، علی صادقی در خصوص اجرای طرح هادی در این شهرستان اظهار داشت: خمینی شهر دو روستا دارد و در هر دو روستا طرح هادی به اجرا درآمده است.
وی با بیان اینکه طرح هادی بازنگری شده نیز سال گذشته برای هر دو روستا تصویب واجرایی شده است، ادامه داد: تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال جاری 400 میلیون ریال مصوب شده که به غیر از دو روستا برای شهرهای زیر 25 هزار نفر هم اجرایی شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمینی شهر تصریح کرد: تعدادی از روستاهای خمینی شهر به شهرهای بزرگ الحاق شدند و به همین دلیل خمینی شهر بیش از اینکه روستایی نشین داشته باشد حاشیه نشین دارد.
وی با اشاره به اینکه زمین ملی نداریم تا بتوانیم ساخت و ساز انجام دهیم، گفت: با توجه به اینکه خمینی شهر نزدیک به شهر اصفهان قرار دارد بنابراین زمین‌ها گران است و آزادسازی ها برای طرح هادی و عقب نشینی برای اجرای طرح سخت شده است.
صادقی گفت: در خمینی شهر علاوه بر ساخت و ساز مسکن روستایی، مسکن شهری نیز داریم که با کمک انجمن خیران مسکن ساز، 40 واحد توسط انجمن خیرین در حال ساخت و 60 واحد دیگر توسط این بنیاد در دست اقدام میباشد.
وی با اشاره به اجرای طرح سند دار کردن منازل روستایی بیان داشت: تاکنون تعداد هفت هزار و 780 جلد سند مالکیت شهری و روستایی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان صادر و تحویل شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خمینی شهر تاکیدکرد: با پیگیری های مدیر کل بنیادمسکن استان، نماینده مردم شریف شهرستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان نسبت به صدور اسناد مالکیت در روستاهای الحاق شده به شهرهای خمینی شهر و درچه نیز اقدام شده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110738/بسیاری-از-خمینی-شهری‌ها-حاشیه-نشین-هستند
بستن   چاپ