پیام سپاهان
نماینده مردم فریدن در مجلس:
دولت مکلف به پرداخت 50 درصد بدهی خود به صندوق تأمین اجتماعی است
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 16:37:12
پیام سپاهان - فریدن- نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی 180 هزار میلیارد تومان بدهکار است و در بودجه سال 98 مکلف به پرداخت 50 درصد این بدهی‌ها شده است.

اکبر ترکی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: جمعیت 43 میلیون نفری تأمین اجتماعی قشر کارگر و زحمت کش جامعه هستند که باید به امور معیشتی آن‌ها توجه شود چراکه در صورت عدم توجه تبعات و مشکلات اجتماعی به همراه دارد.
وی با اشاره به اینکه تمام دولت‌ها سازمان تأمین اجتماعی را حیاط خلوت خود می‌دانند، ابراز داشت: دولت به صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی 180 هزار میلیارد تومان بدهکاراست و در بودجه سال 98 مکلف به پرداخت 50 درصد این بدهی‌ها شده است.
نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: سازمان تأمین اجتماعی 16 هزار میلیارد تومان به دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها بدهکار است که از طریق فروش قسمتی از مازاد املاک می‌تواند بدهی‌ خود را پرداخت کند.
وی با بیان اینکه شرکت شصتا به دلیل عدم سومدیریت سرمایه گذاری بدون سود انجام می‌دهد، تاکید کرد: سودحاصل از این شرکت متعلق به کارگران است و بر این اساس به نمایندگان قشر کارگر تاکید می کنیم که نباید در زمین افراد رانت خوار بازی کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110737/دولت-مکلف-به-پرداخت-50-درصد-بدهی-خود-به-صندوق-تأمین-اجتماعی-است
بستن   چاپ