پیام سپاهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبر داد:
برخورد کامیون با 31 دستگاه خودروی پارک شده در اصفهان
يکشنبه 24 شهريور 1398 - 16:11:31
پیام سپاهان - اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری راننده یک دستگاه کامیون که با 31 خودروی پارک شده شهروندان در کنار گذر یکی از خیابان های شهر اصفهان برخورد کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ محمدرضا خدادوست اظهار داشت:‌ در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروهای پارک شده در کنار گذر خیابان آتشگاه بلافاصله ماموران کلانتری 18 این فرماندهی بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه کامیونت هیوندا به رانندگی فردی 50 ساله حین تردد از مسیر خیابان منحرف شده و با تعداد 31 دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان برخورد کرده و باعث به وجود آمدن خسارت به آنان می شود.
این مقام انتظامی بیان داشت:صحنه تصادف از سوی کارشناس پلیس راهور بازدید و علت این حادثه نقص فنی خودروی کامیون اعلام شد که در این راستا خودرو متخلف توقیف و به همراه راننده آن به کلانتری منتقل شد.
سرهنگ خدادوست بیان داشت: در این راستا با حضور شاکیان در کلانتری، پرونده تشکیل و راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه نقص فنی خودرو باعث به وجود آمدن حوادث ناگوار و برهم زدن امنیت خیابان ها و جاده ها می شود، گفت: به رانندگان توصیه می کنیم قبل از رانندگی، خودروی خود را از نظر فنی آزمایش کرده و پس از اطمینان از سلامت آن اقدام به رانندگی کنند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110733/برخورد-کامیون-با-31-دستگاه-خودروی-پارک-شده-در-اصفهان
بستن   چاپ