پیام سپاهان
رئیس قرارگاه عمار:
دشمن سعی در ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی دارد
یکشنبه 24 شهریور 1398 - 10:50:19 AM
مهر
پیام سپاهان - کاشان - رئیس قرارگاه عمار گفت: دشمن سعی در ترویج بی حیایی در جامعه اسلامی را دارد و ورود بانوان به ورزشگاه بهانه‌ای بیش برای رسیدن به این هدف نیست.

 حجت الاسلام مهدی طائب در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه کربلا تفسیر قرآن کریم است، اظهار داشت: این قرآن همان قرآنی است که خداوند بر پیامبر اکرم (ص) نازل کرده و توسط امام علی (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حفظ شد.
وی با بیان اینکه بهترین کار عملی است که ولایت فقیه بر ما تکلیف کرده است، افزود: «اشهد ان علی ولی الله» در اقامه نماز تفسیر «حی علی خیرالعمل» است چراکه بهترین کار عمل تکلیف شده توسط ولی فقیه است.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه لازمه حاکمیت و قیام ولایت ائمه اطهار (ع) وجود صحابی با 9 ویژگی ذکر شده در قرآن کریم است، ابراز داشت: با زنده نگه داشتن عاشورا با یک روضه و یا نذورات می توان صحابی مدنظر قرآن را تربیت کرد و در صورت تحقق این مهم امام زمان (عج) با آماده سازی 313 یارش ظهور می کنند.
وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد تا این 9 ویژگی قرآنی را از مردم دور کند، گفت: موضوع «دختر آبی» موضوع ساده ای نیست چراکه دشمن می خواهد بی حیایی و بی عفتی را در جامعه اسلامی ترویج دهد و بر همین اساس ورود بانوان به ورزشگاه تنها بهانه‌ای بیش نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110710/دشمن-سعی-در-ترویج-بی-حیایی-در-جامعه-اسلامی-دارد
بستن   چاپ