پیام سپاهان
امیر قلعه نویی
اهواز خانه دوم من است/ گلر ما بیکارترین بازیکن زمین بود
شنبه 23 شهريور 1398 - 22:50:34
پیام سپاهان - اهواز - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: اهواز را خانه دوم خود می دانم زیرا مربیگری را به نوعی از این شهر آغاز کردم.

به گزارش خبرنگار مهر ، امیر قلعه نویی شنبه شب پس از تساوی تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: اهواز را خانه خودم می دانم چون مربیگری خود را به نوعی از همین شهر و تیم استقلال اهواز شروع کردم. امیدوارم تیم قدیمی استقلال اهواز دوباره به لیگ برتر بازگردد.
وی افزود: در خصوص این بازی، اول اینکه خوشحال هستم که گلی را دریافت نکردیم. در نیمه دوم واقعا بیکاری ترین بازیکن زمین، گلر تیم ما بود. حتی در خلال حملات ما به فولاد یکی از توپ ها با بازیکن خود ما اصابت کرد و تبدیل به گل نشد.
قلعه نویی بیان کرد: فولاد تیم خوب و ریشه داری است که دو قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه ثبت کرده است ولی ما امروز لیاقت کسب پیروزی را داشتیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در خصوص تیمش نیز گفت: قبل از این بازی ما هجومی ترین و صاحب توپ ترین تیم لیگ بودیم که این بسیار خوب است. در کل از تیم خود تا اینجای فصل راضی هستم و بازیکنانی که به تیم ما اضافه شده اند هم به خوبی به کمک تیم آمده اند. ما در این فصل به دنبال هجومی تر کردن تیم خود بودیم ولی یک بدشانسی داریم که در گرما به اهواز و بوشهر می رویم و در سرما به تبریز و این امر روی روند تیم تاثیر می گذارد.
قلعه نویی در خصوص سئوالی در مورد شرایط تیم فولاد خوزستان نیز اظهار کرد: اجازه بدهید در مورد فولاد خوزستان حرفی نزنم. مربی این بعد از من در نشست خبری شرکت می کند و در مورد تیمش صحبت می کند. جواد نکونام مربی جوانی است که برای پیاده کردن تفکرات تاکتیکی خود نیاز به زمان دارد.
وی در خصوص اینکه در پایان بازی با مهدی هاشمی نسب مربی تیم فولاد خوزستان جر و بحث داشت نیز کفت: مهدی همیشه به من محبت دارد و مشکل خاصی وجود نداشت.
قلعه‌نویی در خصوص اینکه تیمش در این فصل قهرمان لیگ برتر می شود؟ نیز گفت: هیچ مربی نمی تواند در ابتدای فصل بگوید تیمش عنوان قهرمانی را کسب می کند ولی سپاهان در هر شرایطی مدعی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است و امسال هم تا همین جای لیگ با این آماری که از تیم ما موجود است ما جزو خوب های لیگ هستیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بیان کرد: هر تیمی جلوی ما بازی می کند، دروازه بان آن تیم در تیم منتخب لیگ قرار می گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر ، از سری رقابت های هفته سوم لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه امروز تیم های فوتبال فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهدای فولاد به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110696/اهواز-خانه-دوم-من-است--گلر-ما-بیکارترین-بازیکن-زمین-بود
بستن   چاپ