پیام سپاهان
حجت الاسلام صابری اراکی:
مردم از بروکراسی اداری آزرده خاطر هستند/ضرورت حمایت از کارگران
شنبه 23 شهريور 1398 - 20:45:29
پیام سپاهان - کاشان -استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه امروز مردم ایران از بروکراسی اداری آزرده خاطر هستند، گفت: در سال رونق تولید مسئولان باید از جامعه کار و کارگران به درستی حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی عصر شنبه در جمع عزاداران حسینی اظهار داشت: امروز شاهد تغییر شدید، باقدرت و باسرعت زندگی مردم ایران هستیم به نحوی که در علوم مختلف شاهد پیشرفت های قابل توجهی بودیم و باید از این تکنولوژِی برای اعتلای اسلام نیز استفاده کنیم.
وی ضمن انتقاد از وجود بی بند و باری های موجود در جامعه افزود: بر اساس روایتی از پیامبر اکرم (ص) زمانی پیش می آید که حفظ حجاب، نماز خواندن و حفظ دین سخت می شود و شرایط سخت تر نیز به وجود می آید به نحوی که درب مساجد بسته و امکان انجام اعمال حج از مسلمانان سلب می شود.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه سبک زندگی مردم در آخرالزمان عوض می شود، ابراز داشت: مطابق روایات ائمه معصومین آخرالزمان بی حجابی و بدحجابی به اوج خود می رسد، احترام به پدر و مادر نادیده گرفته می شود.
وی با بیان اینکه در آخرالزمان افراد خودشان را دوست دارند اما خداوند را فراموش می کنند، گفت: مردم در آخرالزمان دنیا را دوست دارند اما آخرت را فراموش می کنند و همچنین مال و ثروت را دوست داشته و حساب و کتاب را فراموش می کنند و به مال یتیم و فقیر توجهی ندارند.
انتقاد از وجود بروکراسی حاکم در جامعه
صابری اراکی ضمن انتقاد از وجود بروکراسی حاکم در جامعه افزود: امروز مردم از بروکراسی اداری آزرده شدند چراکه برای انجام کوچکترین امور اداری باید در اتاق های مختلف ادارات تردد کنند در حالی که رهبر معظم انقلاب شعار سال را رونق تولید نامیدند تا با حمایت بیش از پیش از جامعه کار و کارگر حمایت شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110689/مردم-از-بروکراسی-اداری-آزرده-خاطر-هستند-ضرورت-حمایت-از-کارگران
بستن   چاپ