پیام سپاهان
رئیس قرارگاه عمار:
تلاش شبانه روزی مسئولان و مردم از ویژگی های حکومت اهل بیت است
شنبه 23 شهريور 1398 - 11:07:15
پیام سپاهان - کاشان - رئیس قرارگاه عمار تلاش شبانه روزی مسئولان و مردم را از ویژگی های حکومت اهل بیت دانست و گفت: برخی مسئولان ضیافت رئیس قوه قضائیه را «اطعام مساکین» نام نهادند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی طائب صبح شنبه در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه عاشورا و عصر ظهور با یکدیگر ارتباط دارد، اظهار داشت: عاشورا ما را برای آنچه که برای ظهور لازم است راهنمایی می کند؛ وظیفه ما همراه سازی است به نحوی که هر فردی که با ظهور و دین همراه نبوده را همراه کنیم.
وی ضمن اشاره به آیاتی از قرآن کریم مبنی بر اهمیت جهاد در راه خدا افزود: خداوند پاداش جهاد را بهشت قرار داده و در تورات، انجیل و قرآن نیز به این موضوع تاکید کرده است.
اطاعت بی چون و چرای حضرت ابوالفضل (ع) از امام حسین (ع)
رئیس قرارگاه عمار ضمن اشاره به واقعه غدیر خم ابراز داشت: پیامبر اکرم (ص) امام علی (ع) را جانشین بعد از خود تعیین کرد و پس از آن حضرت جانشینان را حسنین و سایر ائمه معصوم (ع) اعلام کردند؛ این افراد نمایندگان خداوند بر روی زمین هستند تا سعادت دنیا و آخرت به واسطه آن حضرات برای مردم تضمین شود.
وی ضمن اشاره به اطاعت بی چون و چرای حضرت ابوالفضل (ع) از امام حسین (ع) گفت: حضرت ابوالفضل (ع) می دانست که امکان رساندن آب به خیمه وجود ندارد اما زمانی که امام حسین (ع) از آن حضرت درخواست آب کرد بلافاصله برای رساندن آب به خیمه ها خود را به نهر علقمه رساند و از آنجا که ولی خدا در آن برهه از زمان تشنه بود خود از نوشیدن آب خوددادی کرد.
عاشورا برای امام زمان سرباز تربیت می کند
طائب ضمن اشاره به وفاداری یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا اظهار داشت: یاران آن حضرت تا به اندازه ای وفادار بودند که وقت نماز تیرهای متعددی به سمت امام حسین (ع) روانه شد اما نگذاشتند حتی یک تیر به آن حضرت اصابت کند.
وی ضمن اشاره به ویژگی های حاکمان و حکومت اسلامی افزود: امام صادق (ع) در روایتی ذکر کرده است اگر اهل بیت به حکومت می رسیدند شب ها برنامه ریزی، صبح ها اجرای آن برنامه ریزی، پوشش با لباس کار و غذایی ساده مصرف می کردند اما امروزه هیچ یک از این ویژگی ها نه تنها در مسئولان کشور دیده نمی شود بلکه غذای ساده ضیافت قوه قضائیه را اطعام مساکین نام نهادند.
رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه تنها جایی که می تواند برای امام زمان (عج) سرباز بسازد، عاشورا است، ابراز داشت: تمامی ائمه معصوم (ع) از جانب خداوند یاری شدند اما لازم است تا مردم نیز از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) حمایت کرده و یاری شوند؛ امام زمان (عج) نیاز به یار دارد و عاشورا و عزاداری برای امام حسین (ع) می تواند برای آن حضرت سرباز درست کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110665/تلاش-شبانه-روزی-مسئولان-و-مردم-از-ویژگی-های-حکومت-اهل-بیت-است
بستن   چاپ