پیام سپاهان
مرتضایی: همدلی بازیکنانم بسیار زیبا است/ از تماشاگران و تیم گیتی پسند عذرخواهی می‌کنم
جمعه 22 شهريور 1398 - 21:56:37
پیام سپاهان - سرمربی تیم فرش آرا گفت: خوشحال هستم که تیم من روند شکست ناپذیری خود را ادامه داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، مجید مرتضایی پس از بازی تیمش برابر گیتی پسند اظهار کرد: تیم‌های اول و سوم لیگ بازی داشتند و بازی خوبی بود. خیلی خوشحالم که تیم من روند شکست ناپذیری خود را ادامه داده و تیمی بسیار همدل داریم که خیلی زیبا است.
وی ادامه داد: چندبار از حریف عقب افتادیم اما با یک بازی هوشمندانه توانستیم بازی را مساوی کنیم. از حق نگذریم تیم‌ گیتی پسند فشار زیادی روی دروازه ما ایجاد کرد و امیدوارم در ادامه لیگ هر‌ دو تیم موفق باشند.
مرتضایی در رابطه با حواشی ایجاد شده در پایان نیمه اول افزود: علاقه مند نیستم در مورد حواشی صحبت کنم اما از آنجایی که در بازی‌های قبلی شاهد این صحنه بودیم، بازیکن ما مقداری عصبانی شد و از تیم گیتی پسند و تماشاگران عذرخواهی می‌کنم. فوتسال زیبا و پاک را ببینم خیلی بهتر است و خوشبختانه این حاشیه در بین دو نیمه حل شد.
وی در ارتباط با داوری بازی ادامه داد: فکر می‌کنم در برخی صحنه ها هر دو تیم اعتراض داشتند ولی در مجموع به این داوری خسته نباشید می‌گویم و می‌دانم بازی بسیاری سختی را داوری کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110650/مرتضایی--همدلی-بازیکنانم-بسیار-زیبا-است--از-تماشاگران-و-تیم-گیتی-پسند-عذرخواهی-می‌کنم
بستن   چاپ