پیام سپاهان
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان خبر داد:
اهدای خون خادمیاران رضوی در روز تاسوعای حسینی در کاشان
دوشنبه 18 شهريور 1398 - 15:46:05
پیام سپاهان - کاشان – مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اهدای خون خادمیاران رضوی در این شهرستان خبر داد و گفت: اهدای خون توسط خادمیاران در کاشان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی بصیرتی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اهدای خون را صدقه جاریه و از باقیات الصالحات دانست و اظهار داشت: یاری رساندن به انسان های نیازمند مورد تاکید آیات و روایات ائمه معصوم (ع) است.
وی بیماران محتاج به خون را از جمله نیازمندان قلمداد کرد و افزود: در روایات ذکر شده است که نجات جان هر انسان به منزله نجات یک جامعه است و هر انسان نیز می تواند با اهدای خون حیات و زندگی را به انسانی دیگر بازگرداند و این اقدام در ایام محرم و صفر دارای فضیلتی بالاتر است.
مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کاشان از اهدای خون خادمیاران رضوی در این شهرستان در دهه نخست محرم و از جمله روز تاسوعای حسینی خبر داد و ابراز داشت: این خادمیاران با حضور در مرکز انتقال خون کاشان و اهدای خون، بیماران نیازمند را یاری کردند و این اقدام خداپسندانه در روزهای آینده ادامه دارد.
وی با بیان اینکه خون امام حسین (ع) در راه نجات بشریت از جهل و گمراهی فدا شد، گفت: اهدای خون یکی از راه هایی است که افراد می توانند به وسیله آن عمل به طریقت حسینی را در زندگی فردی و اجتماعی خود جامه عمل بپوشانند و در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110526/اهدای-خون-خادمیاران-رضوی-در-روز-تاسوعای-حسینی-در-کاشان
بستن   چاپ