پیام سپاهان
معاون فرهنگی اداره ارشاد کاشان خبر داد:
شعر شاعر کاشانی به عنوان اثر برگزیده فستیوال «فاخته» انتخاب شد
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 16:34:16
پیام سپاهان - کاشان – معاون فرهنگی اداره ارشاد کاشان از انتخاب شعر بهنام اعتمادی آذر به عنوان شعر برگزیده سومین فستیوال بین المللی «فاخته» خبر داد.

محمد نظافتی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، ضمن اشاره به برگزاری سومین فستیوال بین المللی شعر و داستان کوتاه فاخته در کشور اظهار داشت: هفت هزار و 122 اثر به دبیرخانه این فستیوال بین المللی ارسال شده بود که توسط کمیته داوران مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی از حضور شاعران کاشانی در سومین فستیوال بین المللی شعر و داستان کوتاه فاخته خبر داد و افزود: پس از بررسی آثار توسط کمیته داوران یک شعر از بهنام اعتمادی آذر به عنوان اثر برگزیده این دوره از فستیوال فاخته انتخاب شد که در کتاب «مهدخت» نیز به چاپ می‌رسد.
معاون فرهنگی اداره ارشاد کاشان کشف و معرفی نویسندگان با استعداد و جوان و معرفی آن به جامعه را از جمله اهداف این رویداد بین المللی دانست و ابراز داشت: بهنام اعتمادی آذر سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بود که یک اثر آن با موضوع صلح جز آثار برگزیده فستیوال قرار گرفت.
وی با بیان اینکه «طبیعت» موضوع دو اثر دیگر بهنام اعتمادی آذر به سومین فستیوال بین المللی فاخته بود، گفت: این اثر جدیدترین اثر این شاعر کاشانی است که تاکنون در هیچ کتابی چاپ نشده است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110501/شعر شاعر-کاشانی-به-عنوان-اثر-برگزیده-فستیوال-«فاخته»-انتخاب-شد
بستن   چاپ