پیام سپاهان
معاون شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
هزینه تمام شده هر مترمکعب آب هزار تومان است
يکشنبه 17 شهريور 1398 - 14:41:12
پیام سپاهان - معاون خدمات مشترکان و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: هزینه تمام شده هر مترمکعب آب هزار تومان برآورد شده است، در حالی که حدود 486 تومان بابت هر مترمکعب آب از مشترکان دریافت می شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از شرکت آبفای استان اصفهان، رضا رضایی در جلسه میز خدمت این شرکت در مسجد مصلی اصفهان، در پاسخ به اینکه آیا شبکه فرسوده موجب هدر رفت آب می شود، اظهار کرد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان کمترین میزان هدر رفت آب در کشور را دارد، در حالی که در سال 86 میزان هدر رفت آب در اصفهان بیش از 30 درصد بوده و این رقم هم اکنون به 16 درصد رسیده است.
وی ادامه داد: با اصلاح شبکه های فرسوده، میزان پرت آب در اصفهان به حداقل رسیده است، همچنین اصلاح شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم در حال اجرا است.
وی به ارائه 23 خدمت غیرحضوری شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان اشاره کرد و گفت: شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان از طریق سامانه 1522 بیش از 23 خدمت را به صورت غیرحضوری به مردم در اقصی نقاط استان ارائه می دهد که این امر در راستای خدمات بهتر در کوتاه ترین زمان ممکن اجرایی شده است.
معاون خدمات مشترکان و امور درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه هزینه تمام شده هر متر مکعب آب هزار تومان برآورد شده است، افزود: حدود 486 تومان بابت هر مترمکعب آب از مشترکان دریافت می شود، بنابراین شهروندان باید در مصرف آب نهایت دقت را به خرج دهند.
رضایی با تاکید بر رعایت الگوی مصرف آب، تصریح کرد: اگر یک خانواده 4 نفری مطابق با الگو، آب مصرف کنند آب بهای آنها حدود 12 هزار تومان می شود در غیر این صورت آب بها پلکانی محاسبه می شود و هر چه قدر مصرف آب بیشتر از الگو باشد روش محاسبه به صورت تصاعدی انجام می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110494/هزینه-تمام-شده-هر-مترمکعب-آب-هزار-تومان-است
بستن   چاپ