پیام سپاهان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان اعلام کرد:
پیشرفت 50 درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان
دوشنبه 11 شهريور 1398 - 09:22:11
پیام سپاهان - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های اصفهان با اشاره به پیشرفت 50 درصدی پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان، گفت: برپایی نمایشگاه فولاد در زمان تحریم نشان از عزم خود برای توسعه اقتصادی است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، علی یارمحمدیان عصر امروز (یکشنبه) در آیین افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته‌گری ماشین آلات و صنایع وابسته، اظهار کرد: همانطور که می دانید این نمایشگاه بزرگ در اصفهان برگزار شد و این افتتاحیه نشانگر آن است که در زمان تحریم عزم خود را برای توسعه اقتصادی گسترش داده ایم.
وی افزود: درست است که در شرایط تحریم برگزاری چنین نمایشگاهی دشوار است، اما با تمام تلاش این نمایشگاه را برگزار کرده ایم.
وی اضافه کرد: حضور بیش از 120 شرکت صنعت فولاد و همچنین حضور بزرگترین و نخستین تولیدکننده فولاد خاورمیانه و حضور نمایندگان شرکت های فولاد استان های دیگر در این نمایشگاه قابل تامل است.
وی با بیان اینکه فردا همایش صنعت فولاد برگزار خواهد شد تا بگوییم نمایشگاه مکانی برای رشد اقتصاد است، خاطرنشان کرد: نمایشگاه فولاد در سال آینده در مکان جدید برگزار خواهد شد و این نمایشگاه بهترین و به بیانی ویترین شهر اصفهان خواهد بود. 
وی تاکید کرد: با همکاری دوستان و شهرداری اصفهان پروژه بزرگ نمایشگاه اصفهان بیش از پنجاه درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
مجری برگزارکننده نمایشگاه فولاد نیز در این مراسم اظهار کرد: سال گذشته شعار نمایشگاه "اینجا چراغی روشن است" بود و امسال نیز امیدوارم تا چهلچراغی روشن کنیم، چرا که قلب صنعت ایران در اصفهان می تپد.
محمود بندرچی با بیان اینکه اگر بگوییم سربازان اقتصادی صنعتگران هستند، اغراق نکرده ایم، افزود: 144 شرکت داخلی و حدود 15 کمپانی از کشورهای دیگر و همچنین دیگر دوستان برای تعاملات در این نمایشگاه حضور دارند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/110170/پیشرفت-50-درصدی-پروژه-بزرگ-نمایشگاه-اصفهان
بستن   چاپ