پیام سپاهان
نیادوست: باشگاه‌ها از سرمایه‌گذاری در دو و میدانی ضرر نمی‌کنند
يکشنبه 3 شهريور 1398 - 10:35:56
پیام سپاهان - دو و میدانی کار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، گفت: امیدواریم در مراحل بعدی فاصله خود را با تیم "آسان پرداخت" کاهش دهیم و در مجموع سه مرحله، قهرمان لیگ شویم.
مسلم نیادوست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص کیفیت مرحله نخست لیگ برتر دو و میدانی اظهار کرد: سطح لیگ امسال نسبت به سال گذشته بالاتر بود و تیم های بیشتری شرکت کرده بودند. قراردادهای بچه ها از نظر مالی بهتر شده است؛ اما هنوز برای پیشرفت جا دارد، زیرا حق دونده ها بیشتر از این حرف ها است.
دارنده مدال طلای ماده 1500 متر لیگ دو و میدانی، ادامه داد: حدود ده روز آینده مرحله دوم لیگ را داریم و ده روز پس از آن نیز مرحله سوم را در پیش داریم. در این صورت لیگ فشرده می شود و امیدوارم با موفقیت و بدون آسیب این مراحل را پشت سر بگذاریم.
وی همچنین در رابطه با نایب قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان، افزود: چند نفر از بازیکنان ما با مصدومیت روبرو بودند و تعدادی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. سپاهان تیم خیلی خوبی تشکیل داده است و شرایط خوبی نیز داریم. انشالله در مرحله بعدی بتوانیم فاصله خود را با تیم آسان پرداخت کاهش دهیم و امیدواریم در مجموع سه مرحله قهرمان ایران شویم.
دارنده مدال نقره 3000 متر با مانع لیگ در ارتباط با تاثیر حضور باشگاه هایی مانند سپاهان در لیگ دو و میدانی ادامه داد: سپاهان از هر نظر یک باشگاه حرفه ای است و این اتفاق خوبی در دو و میدانی است. امیدوارم تیم های دیگری که فقط در فوتبال سرمایه گذاری، در دو و میدانی نیز تیمداری کنند. از مدیرعامل باشگاه سپاهان نیز تشکر می کنم که در دو و میدانی سرمایه گذاری کرده اند.
نیادوست افزود: باشگاه هایی که در رشته های مادر سرمایه گذاری کنند، قطعا ضرر نخواهند کرد و روی دیگر رشته ها نیز موثر واقع خواهد شد. حضور باشگاه سپاهان اتفاق خوبی است که منجر به ترغیب شدن دیگر باشگاه ها برای تیمداری خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108804/نیادوست--باشگاه‌ها-از-سرمایه‌گذاری-در-دو-و-میدانی-ضرر-نمی‌کنند
بستن   چاپ