پیام سپاهان
فرماندار کاشان خبر داد:
بهره برداری و کلنگ زنی 160 پروژه در کاشان به مناسبت هفته دولت
شنبه 2 شهريور 1398 - 18:17:45
پیام سپاهان - کاشان – فرماندار کاشان از بهره برداری و کلنگ زنی 160 پروژه در کاشان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: اعتبار پروژه ها در هفته دولت 27 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی ظهر شنبه در نشست خبری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهید رجایی اظهار داشت: در سال گذشته و سال جاری مهمترین مشکل دولت تحریم های اقتصادی بوده است در حالی که در طول مدت انقلاب اسلامی با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کردیم و زا آنها به سلامت عبور کردی
وی با بیان اینکه این دوره با رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب در حال سپری شدن است، افزود: شهرستان کاشان به عنوان دومین شهرستان مهم استان اصفهان تلاش کرده است بر اساس دستورالعمل های دولت و اسناد بالا دستی اقدامات خود را تنظیم و هماهنگ کند و بر همین اساس تلاش شده است در حد توان با نظارت کافی از امکانات به بهترین نحو استفاده کنیم.
1200 واحد صنعتی در کاشان وجود دارد
فرماندار کاشان ضمن اشاره به موقعیت های ویژه منطقه کاشان ابراز داشت: در شهرستان کاشان یک هزار و 200 واحد صنعتی وجود دارد و بر همین اساس سعی شده است تا در تحقق رونق تولید مشکلات آنان را تا حد زیادی رفع کنیم که این مهم با حضور در واحدهای صنعتی و احصاء مشکلات آنان انجام دادیم.
وی با بیان اینکه از دهه فجر سال گذشته تاکنون تعداد 160 طرح برای کلنگ زنی و افتتاح آماده شده است، گفت: میزان اعتبار این پروژه ها به 256 میلیاررد تومان می رسد که 140 میلیارد تومان آن به بخش دولتی و 116 میلیارد تومان آن از سوی بخش خصوصی است و 345 فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.
300 تخت به سکونت های اقامتی کاشان اضافه شده است
مرتضایی با بیان اینکه در حوزه میراث فرهنگی 300 تخت به سکونت های اقامتی ما اضافه شده است، اظهار داشت: با این پروژه های قابل افتتاح و آماده کلنگ زنی در حوزه آموزشی نیز 60 کلاس درس به کلاس های درس شهرستان کاشان اضافه می شود.
وی از افتتاح پل راه آهن آب شیرین کاشان خبر داد و افزود: در قالب این 160 طرح نیز چهار جایگاه سوخت در نقاط مختلف شهری به بهره برداری می رسد و در حوزه ورزش نیز دومین سالن با استانداردهای بین المللی در کشور در قالب پروژه های هفته دولت در کاشان کلنگ زنی می شود.
اعتبارات هفته دولت سال جاری 27 درصد افزایش داشته است
فرماندار کاشان با بیان اینکه اعتبارات پروژه های افتتاح شده در هفته دولت سال جاری نسبت به مشابه سال گذشته 27 درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: با وجود افزایش اعتبارات اما میزان پروژه های افتتاح شده 50 درصد نسبت به هفته دولت سال گذشته کاهش داشته است و دلیل این مهم تاکید بر افزایش کیفیت پروژه های بهره برداری شده است.
وی ضمن اشاره به وجود معضل آب در منطقه کاشان گفت: مهمترین مشکل شهرستان کاشان مدیریت منابع آب است که تلاش شده با دستگاه های مربوطه این معضل برطرف شود در حالی که اولویت نخست ما در منطقه کاشان آب شرب و پس از آن آب صنعتی و کشاورزی است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108787/بهره-برداری-و-کلنگ-زنی-160-پروژه-در-کاشان-به-مناسبت-هفته-دولت
بستن   چاپ