پیام سپاهان
با حضور معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور؛
کتاب «حنظله و گردان شهدا» در شهرستان کاشان رونمایی شد
شنبه 2 شهريور 1398 - 17:43:53
پیام سپاهان - کاشان - کتاب «حنظله و گردان شهدا» با حضور سرتیپ پاسدار داوود غیاثی راد، معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در کاشان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، همزمان با سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید علی اکبر زارع مجرد، کتاب «حنظله و گردان شهدا» به نویسندگی سید علی رضوی و به همت مجتمع فرهنگی هنری شهرِ سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در مسجد و حسینیه فاطمیه کاشان رونمایی شد.
این رونمایی از سری برنامه های «هرماه یک کتاب یک نویسنده» مدیریت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و مهمان ویژه این برنامه نیز سرتیپ پاسدار داوود غیاثی راد، معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور بود.
خانواده های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و به ویژه مسئولان در این برنامه دعوت شده بودند و از برنامه هایی که در این مراسم برای مدعوین و مهمانان در نظر گرفته شده بود از جمله موسیقی حماسی توسط هنرمند جوان کاشانی محمد سرجه پیما و اجرای هنرمند آیینی محمد زری باف در نظر گرفته شده بود، استفاده کردند.
گفتنی است کتاب «حنظله و گردان شهدا» در 300 صفحه چاپ و منتشر شده و به شرح زندگی، خاطرات همرزمان و دوستان شهید، دل نوشته و وصیت نامه سردار شهید علی اکبر زارع مجرد، یکی از سرداران غیور دفاع مقدس در منطقه کردستان که در آن دیار او را به نام «حنظله» می‌شناسند، پرداخته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108784/کتاب-«حنظله-و-گردان-شهدا»-در-شهرستان-کاشان-رونمایی-شد
بستن   چاپ