پیام سپاهان
امام جمعه موقت اردستان:
مسئولان باید برای شنیدن صحبتهای مردم گوش شنوا داشته باشند
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:29:47
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه موقت اردستان گفت: مسئولان باید برای صحبتهای مردم گوش شنوا داشته باشند، هفته دولت فرصت مناسبی برای مسئولان است که پای درد دل مردم نشسته و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان اظهارداشت: سالروز شهادت دو دولتمرد کشورمان در دوم شهریور هفته دولت نامگذاری شده است و زندگی این دو بزرگوار می تواند الگویی برای دولتمردان باشد تا از اخلاق و رفتار آنها الگو برداری کنند.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت مطالبی را عنوان کردند که اگر دولتمردان نسبت به اجرایی کردن آن همت کنند می تواند راهگشای همه مشکلات جامعه باشد.
موضوع فرهنگ یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب است
امام جمعه موقت اردستان گفت: یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب موضوع فرهنگ است؛ دشمنان در این چند ساله تلاش کرده اند تا در بین مردم و دولت فاصله بیاندازند و بر این اساس باید همگی در راستای جلوگیری از این حربه دشمن هوشیار باشیم.
حجت الاسلام موسوی ابراز داشت: حاکمیت اسلامی برای جهت دادن انسان‌ها به سمت و سوی کمال دینی تلاش می کند و بر این اساس دولت‌مردان وظیفه دارند از ارزشهای دینی محافظ کرده و مظاهر بی دینی در کشور را از میان بردارند.
ارتباط دولت، خبرگزاریها و مردم در هفته دولت پررنگ شود
وی تصریح کرد: ارتباط بین دولت، مردم و خبرگزاری‌ها در هفته دولت باید پررنگ شود و خبرگزاری‌ها بدون موضع گیری‌های منفی، خدمات دولت را نیز مطرح کنند.
حجت الاسلام موسوی بیان داشت: مسئولان باید برای شنیدن صحبتهای مردم گوش شنوا داشته باشند؛ بر این اساس هفته دولت بهترین فرصت است تا مسئولان در میان مردم قرار گرفته و با شنیدن مشکلات آنها در راستای رفع این مشکلات تمام تلاش خود را به کار ببندند.
وی افزود: در سالهای اخیر کارهای خوبی در خصوص خدمات بهداشتی در شهرستان اردستان انجام شده است که باید مسئولان اردستان آنها را بازگو کنند تا مردم نیز با این خدمات آشنا شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108736/مسئولان-باید-برای-شنیدن-صحبتهای-مردم-گوش-شنوا-داشته-باشند
بستن   چاپ