پیام سپاهان
واکنش خرمگاه به شکست ذوب آهن بعد از برتری دو گله
شنبه 2 شهريور 1398 - 08:29:26
پیام سپاهان - مربی ذوب آهن می‌گوید تیمش روی توپ‌های بسیار ساده دچار اشتباه شد و برابر سایپا تن به شکست داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، محمد خرمگاه درباره شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم چون واقعا تلاش کردند. ما روی بی‌تجربگی بازیکنان‌مان ده نفره شدیم. بازیکنان ما تمام خواسته‌های کادرفنی را انجام دادند. امروز بخت با ما یار نبود و توپ ‌های بسیار ساده تبدیل به گل شد.
وی ادامه داد: امیدوارم در روزهای آینده با انجام چنین بازی‌هایی که نوید روزهای خوب را می‌دهد، به شرایط خوبی برسیم. مطمئنم روزهای خوب و حرف های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت.
دستیار علیرضا منصوریان درباره عملکرد باکر، مدافع خارجی این تیم گفت: باید با بازیکنان‌ تیم در شرایط سخت کار کنیم. بازیکنان ما با یکی، دو بازی تبدیل به بازیکن ایده آل نمی شوند. باکر بسیار باتجربه است و در طول لیگ به ما کمک خواهد کرد. اگر امروز باختیم، همه ما باختیم.
خرمگاه تاکید کرد: ما یک تیم هستیم. اگر به برد دست پیدا کنیم، همه برده‌ایم و اگر شکست بخوریم، همه باخته‌ایم.
او درباره نقش برکناری سعید آذری از مدیریت این باشگاه روی شکست مقابل سایپا گفت: مطمئن باشید که یک مقدار از نظر روحی و روانی شرایط ما بهم خورد. این اتفاق امروز رخ داد و ما شوکه شدیم. به سعید آذری خسته نباشید می‌گویم. او جزو کسانی است که برای ورزش ما زحمات زیادی کشیده است. امیدوارم در آینده شرایط بسیار خوبی داشته باشد. اگر این شرایط فردا رخ داده بود، از نظر روانی شرایط ما هم سخت نمی‌شد.
وی درباره اشتباه چراغعلی مقابل سایپا که موجب 10 نفره شدن ذوب آهن شد اظهار کرد: چراغعلی بازیکن بسیار قابلی است. او بی‌تجربگی کرد. بازیکن جوان همین است. امیدوارم این موضوع درس بزرگی برای چراغعلی باشد.
وی درباره محمدباقر صادقی گفت: باید یاد بگیریم خیلی راحت گل نخوردیم. باید به دنبال راهکار باشیم. این مشکل از مربیان است. امیدوارم شرایطی رقم بخورد که در هر بازی گل نخوریم. این قول را می‌دهم چون نفرات قابلی داریم. باید بازیکنان را به شرایط ایده‌آل برسانیم.
وی به انتقاد از عملکرد داور جوان مسابقه پرداخت و گفت: با وجود اینکه اعتقادی به اعتراض به داوری نداریم اما از آقای ممبینی خواهش می‌کنم تدابیری را بیاندیشد که داوران خوب برای ما انتخاب شود. داوران تستی را برای ما انتخاب می‌کنند. اصلا دوست نداریم به داوری اعتراض کنیم اما داور همه صحنه‌های برابر را به نفع سایپا اعلام کرد.
خرمگاه افزود: این موضوع طبیعی است چون داور اولین تجربه خود را پشت سر گذاشت. امیدوارم در آینده از داوری متضرر نشویم. اگر اشتباه نکنم امروز یک پنالتی ما سوخت و دو بازیکن حریف اخراج نشدند. حتی داور می‌توانست یک بازیکن را به طور مستقیم را اخراج کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108718/واکنش-خرمگاه-به-شکست-ذوب-آهن-بعد-از-برتری-دو-گله
بستن   چاپ