پیام سپاهان
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کاشان:
افزایش بی رویه بکارگیری نیروهای غیربومی در کاشان نگران کننده است
پنجشنبه 31 مرداد 1398 - 15:54:57
پیام سپاهان - کاشان – معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کاشان از جذب 80 درصدی نیروهای انسانی در حوزه صنعت خبر داد و گفت: افزایش بی رویه بکارگیری نیروهای غیربومی در کاشان نگران کننده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، مسعود خاندایی پیش از ظهر پنج شنبه در کارگروه اشتغال و جذب سرمایه گذاری شهرستان ضمن ابراز نگرانی از افزایش بیکاری قشر تحصیل کرده کاشان اظهار داشت: بیش از 80 درصد جذب نیروی انسانی شهرستان کاشان در حوزه صنعت است اما متاسفانه شرکت ها به صورت عمده نیروهایی با مدرک تحصیلی زیر دیپلم را جذب می کنند.
وی ضمن ابراز نگرانی از افزایش بی رویه بکار گیری نیروهای غیربومی و اتباع در شرکت های منطقه کاشان افزود: به کارگیری نیروهای غیربومی و اتباع بیگانه موجب بروز مشکلات فرهنگی و اجتماعی متعددی می شود و متاسفانه در این مدت اشتغال نیروهای غیربومی و اتباع بیگانه افزایش چشمگیری داشته به نحوی که طی سال های اخیر بی سابقه بوده است.
معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری کاشان با بیان اینکه دانشگاه های منطقه کاشان آمار تحلیلی و تحقیقاتی خود در زمینه اشتغال را در اختیار مراکز برنامه ریزی و تصمیم گیری قرار دهند، ابراز داشت: لازم است جامعه بزرگ دانشگاهی کاشان با دقت مسائل حوزه اشتغال و مهاجرت های شغلی و مسائل کسب و کار را با کمک مسئولان اتحادیه های صنفی و صنعتگران این منطقه بررسی کند.
وی ضمن اشاره به تاثیرات شگرف اجرای اقتصاد مقاومتی در کاشان گفت: لازم است تا در شرایط جنگ اقتصادی همه با یک هدف واحد در رفع مسائل و مشکلات صنایع و رونق تولید واشتغال بکوشیم و اقتصاد مقاومتی می تواند یک هدف واحد در رفع این مسائل باشد؛ بر همین اساس اگر سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور اجرایی نشده بود قطعا در تمام حوزه های اقتصادی با مشکلات بیشتری مواجه بودیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108691/افزایش-بی-رویه-بکارگیری-نیروهای-غیربومی-در-کاشان-نگران-کننده-است
بستن   چاپ