پیام سپاهان
رئیس اداره تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان:
میدان نقش جهان میزبان بیش از 400 عنوان بازی می شود
چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 17:22:44
پیام سپاهان - اصفهان - رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: یکم شهریورماه بیش از 400 نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان دراختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

نفیسه گل‌شیرازی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه بخشی از برنامه ویژه «تابستانه» در میدان نقش جهان اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: از روز یکم شهریورماه بیش از 400 نوع بازی در میدان نقش جهان اصفهان در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد.
وی افزود: فضاسازی سخت افزاری این ویژه برنامه از ساعت ٦ صبح روز جمعه یکم شهریورماه آغاز شده و بعد از آن به ترتیب ایستگاه های بازی با 400 نوع متنوع در میدان نقش جهان چیدمان می شود.
رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بیان داشت: روال این برنامه بر این اساس است که از ساعت 14 چیدمان این بازی ها در دورتادور میدان نقش جهان آغاز شده و تا ساعت 17 ادامه پیدا می کند و خانواده ها از ساعت 18 می توانند از این بازی ها استفاده کنند.
از بازی کودکان دوساله تا بازی بزرگسالان 90 ساله
وی تصریح کرد: کودکان دو ساله تا شهروندان ارشد و حتی 90 ساله می توانند از این فرصت برای بازی استفاده کنند ضمن اینکه اکثر بازی ها خانوادگی است یعنی پدر و مادر و فرزند می توانند با یکدیگر بازی کنند، تعدادی از بازی ها نیز تنها به گروه های سنی خاص دو تا 6 سال تعلق دارد.
گل‌شیرازی گفت: برای شرکت در این برنامه هیچ پیش شرط ثبت نامی وجود ندارد و هر خانواده ای که در یکم شهریورماه از ساعت 18 در میدان نقش جهان حضور یابد می تواند در بازی های مختلف شرکت کرده و استفاده نماید.
وی با بیان اینکه محوریت برنامه های اوقات فراغت برعهده معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری اصفهان است، ادامه داد: علاوه بر غرفه هایی که حول محور بازی و تفریح است دو غرفه نیز به موضوعات فرهنگی از سوی فرهنگسرای رسانه، خانه کودک و بانوسرای آفتاب اختصاص داده شده است.
امکان بازی تنیس روی میز، فوتبال دستی و چوگان برای خانواده ها
رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: حدود 80 درصد برنامه حول محور بازی های اداره تفریح و بخش ورزش همگانی شامل تنیس روی میز و فوتبال دستی و همچنین اجرای بازی چوگان است.
وی گفت: 6 میز تنیس و 6 فوتبال دستی در میدان نقش جهان قرار خواهد گرفت و امکان اجرای بازی اَبَر والیبال نیز مدنظر قرار گرفته است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108650/میدان-نقش-جهان-میزبان-بیش-از-400-عنوان-بازی-می-شود
بستن   چاپ