پیام سپاهان
سلطان حسینی:
امیدوارم کاروان امسال موفق تر از سال گذشته عمل کند
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 14:42:13
پیام سپاهان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به جایگاه دومی اصفهان در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب استان امیدواریم رنگ مدال‌های ورزشکاران آینده‌ساز دیار زنده رود خوش‌رنگ‌تر از سال گذشته باشد و بتوانیم سکوهای بهتری کسب کنیم.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه اصفهان، محمد سلطان حسینی، در آیین بدرقه کاروان ورزشکاران اصفهانی به دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور که امروز (یکشنبه) در سالن همایش‌های بین‌المللی سیتی سنتر اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد بزرگ کشوری به مدد حضور شما ورزشکاران و پیگیری‌های روسا ودبیران هیئت‌های ورزشی، مربیان و داوران است که برگزار می‌شود.
وی افزود: سال گذشته بر اساس آمار، بیشترین ورزشکاران اعزامی به نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور از استان اصفهان بود. خوشبختانه در حوزه بانوان بعد از تهران از نظر کسب مدال در جایگاه دوم قرار گرفتیم و در حوزه آقایان رتبه سوم، شاید اگر یکی از هیئت‌های ورزشی مسئولیت خود را کمی جدی‌تر می‌گرفت می‌توانستیم در جایگاه دوم قرار گیریم، اما به هر جهت در پایان مسابقات درمجموع ازلحاظ تعداد کسب مدال در جایگاه دوم کشور قرار گرفتیم. کسب این رتبه بعد از تهران که خود به‌اندازه یک کشور است اهمیت و ارزش بزرگی برای ما دارد و ما به وجود شما افتخار می‌کنیم، به وجود شما ورزشکاران و زحماتی که خانواده‌های شما برای شما کشیده اند. بارها پدران و مادران شما را دیدم که از سنین کودکی شما، در حال رفت‌وآمد به سالن مسابقات بودند تا افتخاری شوید برای شهر و کشورمان.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: نمونه افتخار ما در کشور سهراب مرادی است، برای شما رسیدن به این جایگاه خیلی دور نیست؛ امیدوارم روزی شما افتخارآفرین کشورمان در المپیک باشید.
وی با اهمیت خواندن اخلاقیات در ورزش، تصریح کرد: اگر امروز از پهلوان تختی هنوز این‌گونه یاد می‌شود، علاوه بر مدال قهرمانی، مدال پهلوانی، مدال اخلاق، ایثار و از خودگذشتگی را نیز کسب کرده بود. من از مسئولان هیئت‌ها در حوزه مدیریت ورزش استان که شامل هیئت‌ها و باشگاه‌ها است درخواست می‌کنم بزرگترین ویژگی ورزشکاران اصفهان که همانا اخلاق است، همچون همیشه مورد توجه قرار دهند، در سال گذشته بهترین مدالی که کسب کردیم مدال اخلاق مسابقات بود که این مدال برازنده و شایسته مربیان و شما ورزشکاران است.
سلطان حسینی گفت: در بین شما مربیان و پیشکسوتان ورزشی را می‌بینم که در سالهای نه‌ چندان دور قهرمانان آسیا و جهان بودند، امیدوارم شما هم بتوانید گوی سبقت را از آن‌ها بربایید و بتوانید در آینده از نظر اخلاق و مدال سرآمد دیگر ورزشکاران باشید.
کدخبرنگار:13042



انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108539/امیدوارم-کاروان-امسال-موفق-تر-از-سال-گذشته-عمل-کند
بستن   چاپ