پیام سپاهان
آیین بدرقه کاروان 1018 نفری آینده‌سازان ورزش اصفهان برگزار شد
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 14:22:38
پیام سپاهان - آیین بدرقه کاروان 1018 نفری آینده‌سازان ورزش دیار نصف جهان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشوربرگزار شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، مراسم آیین بدرقه کاروان ورزشکاران اصفهانی به دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور امروز (یکشنبه) با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و معاونین وی، روسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان، نماینده وزارت ورزش و جوانان، مربیان، داوران، ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
در دومین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور 1018 ورزشکار استان اصفهان از 48 هیئت ورزشی در قالب 96 رشته از تاریخ 26 مردادماه به مدت نزدیک به یک ماه با حریفان خود به رقابت می‌پردازند، که از این تعداد دختران در 41 رشته و پسران در 51 رشته حضور دارند.
اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های فعال در پنج رشته ورزشی شمشیربازی (دختران و پسران)، تنیس روی میز (دختران و پسران)، مینی گلف (دختران)، بسکتبال (پسران) و تیراندازی باکمان (دختران و پسران) میزبان این مسابقات است.
به گزارش ایسنا، در نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر استان اصفهان درمجموع دختران و پسران جایگاه دوم کشور را به دست آورد.
کد خبرنگار: 13042
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108536/آیین-بدرقه-کاروان-1018-نفری-آینده‌سازان-ورزش-اصفهان-برگزار-شد
بستن   چاپ