پیام سپاهان
عرضه کالاهای اقساطی در سومین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی اصفهان
يکشنبه 27 مرداد 1398 - 13:13:11
پیام سپاهان - سومین نمایشگاه لیزینگ و فروش اقساطی کالا، مجموعه متنوعی از کالاهای مورد نیاز خانواده‌های اصفهانی را به صورت اقساطی در اختیار آنها قرار خواهد داد.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، این نمایشگاه طی روزهای 31 مردادماه تا چهارم شهریورماه به مدت پنج روز در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهد شد تا تمام اقشار جامعه بتوانند از شرکت‌های حاضر در آن، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را به صورت لیزینگ و اقساطی تهیه کنند.
این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 9200 متر مربع، کالاها و خدمات 100 شرکت از استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، تهران، البرز و فارس را در قالب 333 غرفه در معرض بازدید و فروش قرار می‌دهد.
مبلمان و صنایع چوبی، لوستر و روشنایی، فرش ماشینی و دستباف، منسوجات و کالای خواب، وسایل مربوط به خانه و آشپزخانه، لوازم خانگی، چینی و بلور، لوازم صوتی و تصویری، لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، رایانه، تبلت و لپ‌تاپ، مسکن، املاک و واحدهای تجاری از جمله گروه‌های کالایی به شمار می‌روند که در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.
همچنین شرکت‌های عرضه کننده وسایل نقلیه شامل خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه، خدمات بیمه، موسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها، شرکت‌های لیزینگ، آژانس‌های مسافرتی و فعالان عرصه دکوراسیون داخلی نیز در نمایشگاه حضور خواهد داشت تا طیف خدمات و کالاهای خود را بیش از پیش به مردم معرفی کنند.
هلدینگ نقش‌جهان، موسسه آموزشی برهان، بیمه پاسارگاد، تشک رویال، لوازم خانگی دوو و اسنوا، لوازم خانگی مدیا، لوازم خانگی برتینو، مبلمان درساچوب، ستاره طلایی ملت، لوازم خانگی سیماران، نمایندگی خودروهای MVM، افراچوب، تشک پروما، شیرآلات دیاکو و بیمه پاسارگاد از مطرح‌ترین برندها و شرکت‌هایی هستند که در این نمایشگاه گرد هم جمع شده‌اند.
علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 17 تا 23 روزهای 31 مرداد تا چهارم شهریور به محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان مراجعه کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108529/عرضه-کالاهای-اقساطی-در-سومین-نمایشگاه-لیزینگ-و-فروش-اقساطی-اصفهان
بستن   چاپ