پیام سپاهان
تابش در گفتگو با مهر خبر داد:
اکران گزیده فیلم های جشنواره فیلم کودک و نوجوان در 33 شهر کشور
شنبه 26 مرداد 1398 - 17:26:59
پیام سپاهان - اصفهان - دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان گفت: اکران گزیده فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در 33 شهر کشور انجام می شود.

علیرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: استقبال از پیش خرید بلیت سینماها برای جشنواره کودک نشان از جشنواره ای پویا دارد، در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان با هفتعنوان فیلم بلند سینمایی، 9 عنوان پویانمایی بلند و 10 عنوان فیلم کوتاه داستانی به مدت یک هفته میزبان علاقه مندان سینمای کودک و نوجوان هستیم.
وی افزود: 12 عنوان فیلم پویانمایی و هفت فیلم کودک قدیمی مرمت شده که از فیلم های مهم تاریخ سینمای کودک و نوجوان است در سالن های سینمای اصفهان به اکران در می آید.
دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با بیان اینکه هر شب ساعت 22:30 در پردیس هنر اصفهان پنج فیلم خاطره انگیز و موزیکال به صورت رایگان به اکران در می آید، تصریح کرد: 36 در بخش مسابقه بین الملل 86 عنوان فیلم به اکران درمی آید و در مجموع فیلم های به نمایش در آمده در سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان به 182 عنوان می رسد.
اکران 143 فیلم در مناطق سیل زده و محروم کشور
وی با اشاره به شعار جشنواره امسال یعنی «رویای کودکان سیل زده را بسازیم»، بیان داشت: 143 فیلم خاطره انگیز در مناطق سیل زده و محروم کشور به اکران در می آید که هموطنان در نقاط مختلف کشورمان در کنار مردم اصفهان می توانند به تماشای فیلم های کودکان و نوجوانان بنشینند.
تابش تصریح کرد: رویداد مهم دیگر که همزمان با جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان برگزار می شود، اکران گزیده فیلم های سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در 34 سالن از 33 شهر کشور است تا هموطنان علاقه مند به سینمای کودک و نوجوان از فرصت جشنواره بهره مند شوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108503/اکران-گزیده-فیلم-های-جشنواره-فیلم-کودک-و-نوجوان-در-33-شهر-کشور
بستن   چاپ