پیام سپاهان
اکران انیمیشن‌های برتر دنیا در "بچه‌ها سینما"
شنبه 26 مرداد 1398 - 14:10:42
پیام سپاهان - در آستانه برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان، برنامه «بچه‌ها سینما» با هدف اکران و نقد انیمیشن‌های برتر جهان در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: کودکان به تماشای انیمیشن علاقه بسیار زیادی دارند و به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بهترین راه‌ها برای انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان برشمرد. 
فاطمه شفیعی ادامه داد: فرهنگسرای تخصصی رسانه با همکاری خانه کودک، دفتر تخصصی سینما و گروه هنری رسانه ماه با توجه به این امر، تعدادی از انیمیشن‌های برتر جهان را به‌صورت تخصصی بررسی و برای اکران در برنامه «بچه‌ها سینما» انتخاب کرده است. جلسات نقد و بررسی نیز برای آگاهی بخشی و به‌روز کردن اطلاعات کودکان پس از اکران این انیمیشن‌ها برگزار خواهد شد.
وی افزود: نخستین برنامه «بچه‌ها سینما» به اکران فیلم «میرای» اختصاص دارد. این فیلم نامزد بهترین انیمیشن گلدن گلوب در سال 2019 شده و داستان آن درباره پسربچه‎ای است که به خواهر کوچک‌ترش میرای حسادت می‎کند. او احساس می‎کند که والدین او تنها به میرای توجه دارند و به همین خاطر سعی دارد با خرابکاری و کارهای بچه‌گانه توجه پدر و مادرش را جلب کند.
به گزارش ایسنا، انیمیشن «میرای» امروز رأس ساعت 17:30 به‌صورت رایگان برای کودکان و خانواده‌ها در کتابخانه مرکزی اکران و نقد می‌شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108491/اکران-انیمیشن‌های-برتر-دنیا-در-"بچه‌ها-سینما"
بستن   چاپ