پیام سپاهان
برگزاری کارگاه "توسعه روابط بین‌الملل در حوزه فناوری" در اصفهان
شنبه 26 مرداد 1398 - 13:59:35
پیام سپاهان - مسئول اجرایی کارگاه "توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری" گفت: این کارگاه به منظور بین المللی سازی اختراعات، قراردادها و پروژه‌های اعضا هیئت علمی، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود.
حسین ربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: نخستین کارگاه "توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری" با محوریت فرصت‌های پژوهشی و فناوری موجود در کره جنوبی، نحوه ارتباط با شرکت ‌های کره جنوبی و روش‌های ثبت پتنت و قرارداد‌های بین المللی به منظور ارتباط با کره جنوبی و همکاری با شرکت‌های آن برگزار می شود.
وی با معرفی مدرسین این کارگاه، گفت: کارگاه توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با سخنرانی زهرا زمانی، رابط پیگیری امور مرتبط با کارگروه همکاری‌های ایران و کره جنوبی و پایان امینی، مشاور مالکیت فکری در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار خواهد شد.
ربانی با بیان اینکه این کارگاه امتیاز توانمندسازی اعضای هیئت علمی همراه خواهد بود، افزود: ظرفیت شرکت در این کارگاه به تعداد محدود 60 نفر خواهد بود.
سرپرست شورای بین المللی سازی پژوهش و مسئول اجرایی کارگاه "توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری" در توضیح اهداف آینده این شورا، تصریح کرد: با توجه به استقبال عمومی از این کارگاه، در نظر داریم تا کارگاه‌هایی مشابه برای دیگر کشور‌ها در ابعاد وسیع‌تر برگزار کنیم.
به گزارش ایسنا، نخستین کارگاه "توسعه روابط بین الملل در حوزه فناوری" به همت معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی دوشنبه 28 مرداد در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108489/برگزاری-کارگاه-"توسعه-روابط-بین‌الملل-در-حوزه-فناوری"-در-اصفهان
بستن   چاپ