پیام سپاهان
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس:
50 حکم برنامه ششم توسعه به ایثارگران و آزادگان اختصاص دارد
شنبه 26 مرداد 1398 - 10:08:29
پیام سپاهان - کاشان - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در این فراکسیون گفت: 50 حکم برنامه ششم توسعه به ایثارگران، جانبازان و آزادگان اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن نوروزی شامگاه جمعه در جمع آزادگان کاشانی با بیان اینکه مجلس دهم یکی از بهترین مجلس ها در طول ادوار آن گذشته بوده است، اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه 50 حکم درباره ایثارگران، جانبازان و آزادگان در نظر گرفتیم؛ هر زمان بحث ایثارگران در میان بوده همیشه طرح ها و لوایح آن با رای اکثریت به تصویب رسیده است و بر همین اساس باید به این نظام و مملکت افتخار کرد.
وی افزود: اسیران زمان جنگ حتی خم به ابرو نیاوردند و همیشه و هر لحظه لبخند از روی لب هایشان کنار نمی رفت و از آنجا که خداوند عنایتی داشته و مرا جزو اسرای دفاع مقدس قرار داده است این موضوع را با چشمان خود دیده و از نزدیک آن را لمس کردم.
رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه آزادگان و ایثارگران دیروز حامیان امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز هستند، ابراز داشت: از آنجا که ما آزادشده وطن هستیم نخستین مدافعان وطن نیز به شمار می آییم و بر همین اساس اگر با قدرت تمام از این مرز و بوم دفاع می کنیم، پهپاد آمریکایی را نابود و نفتکش انگلیسی را تحت سیطره خود در می آوریم، باید همه این تلاش هارا مرهون خون شهدا و زحمات آزادگان و ایثارگران بدانیم.
وی گفت: در مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا تمامی اقشار جامعه به ویژه خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در بالاترین سطح از رفاه اجتماعی باشند چراکه معتقد هستیم از آنجا که این افراد برای دفاع از این مرز و بوم جان خود را در کف دست گذاشتند این اقدامات می تواند تنها بخش کوچکی از جانفشانی های آنان را جبران کند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/108466/50-حکم-برنامه-ششم-توسعه-به-ایثارگران-و-آزادگان-اختصاص-دارد
بستن   چاپ