پیام سپاهان
کیانی: امیدوارم بتوانیم از 3 جام سربلند خارج شویم
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:44:30
پیام سپاهان - کاپیتان تیم فوتبال سپاهان می‌گوید: وضعیت تیم خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادیم، امسال خود را برای سه جنگ آماده کرده‌ایم و امیدوارم بتوانیم از 3 جام سربلند خارج شویم.
مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص تعویق در آغاز لیگ‌برتر، اظهار کرد: تمرینات خود را بر اساس زمان برنامه‌ریزی آغاز و دو اردو نیز در جهت آمادگی بهتر برگزار کردیم.
وی ادامه داد: متاسفانه تعویقی که در آغاز لیگ برتر رخ داده است، بعداً به ضرر ما و کل تیم‌ها خواهد بود. نمی‌دانم چرا مسئولان اکنون به یادشان افتاده است که ورزشگاه‌ها باید تجهیز شود.
کیانی تصریح کرد: به نظر آن‌ها احترام می‌گذارم، اما تیم‌ها بدنسازی کرده‌اند و آماده مسابقات هستند. هرچه این تعویق بیشتر شود به لیگ و باشگاه‌ها آسیب خواهد رساند.
کاپیتان تیم سپاهان در خصوص آخرین وضعیت تیم خود، خاطرنشان کرد: وضعیت تیم خوب است و تمرینات خوبی را انجام دادیم، امسال خود را برای سه جنگ آماده کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم از 3 جام سربلند خارج شویم.
وی در خصوص روز خبرنگار و این قشر گفت: خبرنگاران قشر زحمت کشی هستند و به فوتبال ما کمک زیادی می‌کنند، امیدوارم بیشتر به آن‌ها اهمیت داده شود.
کدخبرنگار:13039
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107400/کیانی--امیدوارم-بتوانیم-از-3-جام-سربلند-خارج-شویم
بستن   چاپ