پیام سپاهان
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان:
سوخت‌گیری با کارت سوخت در اصفهان موجب صف بنزین نشد
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 13:44:18
پیام سپاهان - سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی بعد از اجرای سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت هیچ صفی برای زدن بنزین در جایگاه‌ها ایجاد نشده است. 
بهمن علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص اجرای طرح استفاده از کارت هوشمند سوخت، اظهار کرد: از تاریخ 22 مرداد ماه استفاده از کارت سوخت در چهار کلان‌شهر کشور از جمله اصفهان الزامی شده است.
وی افزود: به مدت یک ماه مالکان خودروهایی که رمز کارت هوشمند سوخت خود را فراموش کرده‌اند می‌توانند با وارد کردن رمز پیش‌فرض چهار رقم سمت راست کد ملی شخصی که کارت هوشمند سوخت به نام آن صادر شده است، نسبت به فعال‌سازی رمز کارت هوشمند سوخت خود اقدام کنند و بعدازآن حتی می‌تواند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهد.
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان در خصوص اینکه کارت سوخت برخی افراد در جایگاه پیام خطای رمز می‌دهد، گفت: دارندگان این کارت سوخت‌ها با داشتن مدارک شناسایی و هویتی خود و خودروشان به نواحی شرکت پخش مراجعه کنند که بعد از بررسی مدارک آنها، رمز کارت سوختشان صفر می‌شود و در اولین سوخت‌گیری در پمپ‌بنزین می‌توانند رمز کارت سوخت خود را تغییر دهند.
وی در خصوص افرادی که کارت هوشمند سوخت آنها شکسته و یا گم شده است، اظهار کرد: این افراد باید با مراجعه به پلیس+10 تقاضای کارت سوخت المثنی دهند.
علیپور درباره افرادی که هنوز کارت سوخت آنها صادر نشده است، گفت: افرادی که فاقد کارت سوخت هستند امکان استفاده از کارت سوختی که در جایگاه‌ها است، برای آنها وجود دارد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر جایگاه‌ها و مردم هیچ مشکلی در سوخت‌گیری بنزین ندارند، گفت: با توجه به بازدیدهای میدانی بعد از اجرای سوخت‌گیری باکارت هوشمند سوخت هیچ صفی برای زدن بنزین در جایگاه‌ها ایجاد نشده است. 
کد خبرنگار: 13036
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107398/سوخت‌گیری-با-کارت-سوخت-در-اصفهان-موجب-صف-بنزین-نشد
بستن   چاپ