پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تاکید کرد:
لزوم اتمام پروژه‌های مسکن مهر در شهریورماه
چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 10:29:31
پیام سپاهان - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خواستار عزم جزم دستگاه‌های مربوطه به منظور به پایان رساندن پروژه‌های مسکن مهر در سطح استان تا شهریورماه شد .
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، حجت‌الله غلامی در هفتادونهمین جلسه شورای مسکن استان، به طرح جدید احداث مسکن ملی به صورت مشارکتی نیز اشاره کرد و گفت: وزارت راه و شهرسازی با یک اقدام ملی وارد بحث ساخت‌وساز شده و لازم است تا در استان این بحث مطابق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره پیگیری و با سرعت بالا کار به سرانجام رسد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان نیز در این نشست با توضیح روند اجرایی مصوبات گذشته به طرح جدید احداث مسکن ملی در استان اشاره کرد و گفت: فراخوان ساخت 400 هزار واحد مسکن ملی به صورت مشارکتی در سراسر کشور اعلام شده که از این میزان تعداد 40 هزار واحد در سطح استان و در سه شهر جدید فولادشهر، بهارستان و مجلسی و با مشارکت سرمایه‌گذاران و پیمانکاران واجد صلاحیت احداث خواهد شد.
حمیدرضا امیرخانی اظهار کرد: 22 پروژه در سطح استان به مساحت 226 هزار 137 و زیربنای 505 هزار و 792 مترمربع در قالب مسکن ملی در سطح استان احداث خواهد شد که اراضی 5000 واحد مسکونی در این قالب آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.
گفتنی است؛ در این جلسه به عنوان یک مصوبه مقرر شد تا با توجه به دستور اکید نهاد ریاست جمهوری به منظور تحویل اراضی دولتی دستگاه‌ها به راه و شهرسازی تمام دستگاه‌های دولتی کلیه اراضی در اختیار را جهت برنامه‌ریزی به راه و شهرسازی استان منتقل نمایند و 20 درصد از اراضی به عنوان بسته تشویقی در اختیار تعاونی‌های مسکن کارکنان قرار گیرد .
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107380/لزوم-اتمام-پروژه‌های-مسکن-مهر-در-شهریورماه
بستن   چاپ