پیام سپاهان
مدیر بنیاد قرآن و نهج البلاغه:
جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه به ایستگاه آخر نزدیک می‌شود
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 16:28:49
پیام سپاهان - اصفهان - مدیر بنیاد قرآن و نهج البلاغه گفت: مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه هفته آینده در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سومین جشنواره بین المللی شعر نهج البلاغه، مسعود رجایی از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره شعر نهج البلاغه با عنوان بهشت بیان با حضور مسئولان و برگزیدگان این جشنواره در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: هم زمان با دهه ولایت در 27 مردادماه پذیرای برگزیدگان و منتخبین جشنواره شعری خواهیم بود که دوره سوم خود را به صورت بین المللی تجربه نمود و با استقبال چشمگیر همراه بود.
وی افزود: مراسم اختتامیه امسال با پیام مرجع عالیقدر آیت الله العظمی مظاهری و با سخنرانی عالم گرانقدر آیت الله دین پرور نماینده ولی فقیه در بنیاد بین المللی نهج البلاغه برگزار می شود.
مدیر بنیاد قرآن و نهج البلاغه بیان داشت: این مراسم با توجه به هماهنگی به عمل آمده با آستان قدس رضوی به پرچم‌عتبات عالیات مزین خواهد بود و ابتدای جلسه با ورد پرچم حرم مطهر حضرت رضا (ع) و ناقاره نوازی عطر معنوی آستان امام هشتم مراسم را روحانی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه برنامه اختتامیه راس ساعت 17 در سالن موسسه اهل بیت (ع) در خیابان نشاط، سه راه فرشادی آغاز می شود، گفت: فراخوان سومین دوره جشنواره شعر نهج البلاغه (بهشت بیان) به 80 کشور جهان ارسال شد و این امر سبب شد تا آثاری ارشمند از سراسر جهان و به زبان های مختلف به دبیرخانه ارسال شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107365/جشنواره-بین-المللی-شعر-نهج-البلاغه-به-ایستگاه-آخر-نزدیک-می‌شود
بستن   چاپ