پیام سپاهان
رئیس فدراسیون تنیس روی میز:
تعامل دو فدراسیون تنیس روی میز و دانش‌آموزی به ورزش کشور کمک می‌کند
سه شنبه 22 مرداد 1398 - 12:43:55
پیام سپاهان - رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نفرات برتر در مسابقات دانش‌آموزی توسط مسئولان و مربیان ما شناسایی و پس از معرفی به فدراسیون، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنیم.
مهرداد علی قارداشی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، در خصوص همکاری فدراسیون تنیس روی میز با فدراسیون دانش‌آموزی، اظهار کرد: در بخش‌های مختلفی با یکدیگر تعامل داریم. از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای مشترک تمرینی و استفاده متقابل از تجهیزات و فضاهای ورزشی یکدیگر و برگزاری مسابقات دانش‌آموزی که یک کار مشترک است.
وی ادامه داد: در افتتاحیه سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر، اعضای تیم ملی جوانان تنیس روی میز را به‌صورت اتفاقی دیدم. این ورزشکاران حضور مشترکی در مسابقات دانش‌آموزی و مسابقاتی که زیر نظر فدراسیون تنیس روی میز است، دارند.
علی قارداشی تصریح کرد: تنیس روی میز، یک‌رشته دانش‌آموزی و دانشگاهی است و تعامل خوبی با حسین بابویی- رئیس فدراسیون دانش‌آموزی و همکاران وی در بخش دانش‌آموزی داریم. هیچ مصداقی را به یاد ندارم که درخواستی از یکدیگر داشته باشیم و انجام‌ نشده باشد. حتی رؤسای هیئت‌های تنیس روی میز با هیئت‌های دانش‌آموزی در سطح استان‌ها با یکدیگر تعامل دارند و این به ورزش کشور کمک می‌کند.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز در ارتباط با تأثیر برگزاری مسابقات دانش‌آموزی برای تیم‌های ملی، افزود: مسابقات به ورزشکاران انگیزه می‌دهد و مسئولان و مربیان ما نفرات منتخب در این مسابقات شناسایی و به فدراسیون معرفی می‌کنند تا کار سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای آن‌ها را آغاز کنیم.
به گزارش ایسنا، سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور که از 18 مردا آغاز شده تا 24 مردادماه در دو رشته تنیس روی میز و هندبال در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم اصفهان ادامه دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107337/تعامل-دو-فدراسیون-تنیس-روی-میز-و-دانش‌آموزی-به-ورزش-کشور-کمک-می‌کند
بستن   چاپ