پیام سپاهان
میردامادی:
آمریکا، همچون حیوان چوب خورده است
دوشنبه 21 مرداد 1398 - 10:19:27
پیام سپاهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: آمریکا امروز از ما می‌ترسد و تمام تلاش های او از ترس است. یک روز حرف از مذاکره و صلح می‌زند و روز دیگر تحریم می‌کند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه نماز عید قربان، اظهار کرد: قدرت های کافر در تمام ابعاد علیه امت اسلام برنامه ریزی می‌کنند، اما ملت، کوه مقاوم برابر دشمن است و این رمز پیروزی است.
وی ادامه داد: شما از آدم‌های بی ایمان انتظاری نداشته باشید. چنین افرادی می‌گویند همه چیز آزاد شود حتی اگر ما دشمن حلقه به گوش آمریکا باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: آنچه خدا بگوید تغییری در آن نیست. در تمام ادیان روزی با مراسمی به نام عید وجود دارد و قومی را پیدا نمی‌کنید که عید نداشته باشد.
وی گفت: در اسلام دو روز عید فطر و عید قربان شکوه خاصی دارد و عید نباید برای عده‌ای خاص باشد. نماز عید فطر و قربان با عظمت در تمام نقاط جهان برگزار می‌شود.
میردامادی تصریح کرد: قربان، به معنای سر بریدن یک حیوان نیست بلکه به معنای تقرب و نزدیکی به خدا است و امروز روز ایثار است.
وی اظهار کرد: سختی در معیشت مردم زیاد است. خدا لعنت کند کسانی که وضعیت اقتصادی کشور را از بیرون با طرح‌های استکباری آمریکا و یا از داخل دچار مشکل کرده اند.
امام جمعه موقت اصفهان گفت: زمانی که می‌شنویم چند صد نفر از وابستگان و مسئولان اکنون در زندان و تحت محاکمه هستند، نمی‌دانیم به حال آن‌ها یا به حال خودمان گریه کنیم.
وی افزود: افرادی که ارز دولتی جهت واردات دارو دریافت می‌کنند، اما در نهایت سیگار وارد کشور می‌کنند خیانت به کشور کرده اند چرا که میلیارد‌ها تومان پول به جیب خود می ریزند.
میردامادی گفت: از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی می‌خواهیم این بی عدالتی‌ها از بین برود. کاخ و باغ و زندگی مرفه از زندگی مسئولان باید حذف شود.
وی اظهار کرد: آمریکا امروز از ما می‌ترسد و تمام تلاش های او از ترس است. یک روز حرف از مذاکره و صلح می‌زند و روز دیگر تحریم می‌کند. این کار آمریکا مثل حیوانی می ماند که چوب در مغز آن خورده است و نمی‌داند چه کند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: مسلمان باید معرفت داشته باشد و دوست و دشمن خود را بشناسد. شیطان بزرگ امروز آمریکا است و شعار مرگ بر آمریکا نشانه مبارزه با شیطان استو
وی گفت: امام گفتند اگر آمریکا با تمام قدرتش با دین ما وارد جنگ بشود ما با تمام توان‌مان دنیای آن‌ها را له خواهیم کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/107292/آمریکا،-همچون-حیوان-چوب-خورده-است
بستن   چاپ